ارز دیجیتالی سولانا SOL را بهتر بشناسید!

ارز دیجیتالی سولانا SOL یا بهتر بگویم قاتل رمز ارز اتریوم ETH .سولانو یکی دیگر از رمز ارز های بازار کریپتو کارنسی میباشد که در سال۲۰۱۷ توسط آناتولی یاکونکو بنیان گذاری و در سال ۲۰۲۰به  بازار عرضه شد.

از زمان تولد این رمز ارز تا کنون سولانا توانست حجم قابل توجهی را از ارزش حجم کل بازار را به خود اختصاص بدهد.نماد این رمز ارز sol نیز میباشد.

ارز دیجیتالی سولانا SOL چیست؟

رمز ارز سولانا پلتفرمی با مقیاس پذیری سریع است که مبنی بر بلاکچین میباشد.این پروژه با هدفی برای تبدیل شدن به اپلیکیشن های غیر متمرکز ساخته شده است.پشتیبانی از قرارداد های هوشمند و سرعت بالای که انجام تراکنش ها باعث شده تا به سرعت این شبکه رشد کند و به یکی از اکوسیستم های فعال و ممتاز در حوزه بلاکچین تبدیل شود.

از انجا که شبکه سولانا از قرارداد های هوشمند پیروی میکند میتوان میزان اپلیکیشن های غیر متمرکزی از جمله توکن های غیر قابل معاوضه nft یا صرافی های غیر متمرکزی دیگری باشد.مقبولیت این شبکه در حدی است که تا الان بیش از ۴۰۰ پروژه روی این سیستم در حال فعالیت هستند.

پس از ظهور بیت کوین تا الان حدود یک دهه گذشته است وجود مشکلاتی از جمله کندی سرعت در انجام و تایید تراکنش ها باعث ظهور فناوری های نوین تری و ظهور رمز ارز های کاربردی تر با مقیاس پذیری سریعتر شده است.پروژه سولانا مشابه اتریوم بوده اما با قابلیت های بالاتر و کارایی بیشتری.

هدف از ایجاد سولانا چه بود؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم هدف از ایجاد این چنین پلتفرمی غیرمتمرکزی این بود تا به بستری برای آپلیکیشن غیرمتمرکز تبدیل شود اما با قابلیت های مقیاس پذیری بالاتری.کارمزد های پایین در انجام تراکنش ها محبوبیت خاصی را برای این پروژه رقم زده است.سولانا رازهای نهفته ای در خود دارد که باعث شده تا به خیلی از اهدافش زود تر از رقیبانش دست یابد.

راز متمایز شدن سولانا از رقیبانش در چیست؟

قبل از بوجود آمدن ارز دیجیتالی سولانا SOL که شبکه معروف اتریوم وجود داشت از کندی سرعت تراکنش ها رنج میبرد.انجام ۵۰هزار تراکنش در عرض یک ثانیه رکوردی است که سولانا به آن دست یافته است.

باید قبول کنیم که ادعای سولانا برای رسیدن به 400الی 800 میلی ثانیه برای انجام فرایند یک بلاک جدید یک حقیقت بوده است‌.زمان ۴۰۰الی ۸۰۰میلی ثانیه در کنار میانگین کارمزد پنج یک میلیونم مقیاس پذیری بالای بدست خواهد آورد که میتواند از تمام اپلیکیشن های پر مخاطب میزبانی کند.

سولانا از معدود بلاکچین های است که بصورت تک لایه طراحی شده است .سولانو بیش از هزار TPS دارد.بدین ترتیب سولانا از بلاکچین های دو لایه استفاده نمیکنید.که عامل برتری سولانا نسبت به اتریوم هم از همینجا شروع میشود.

نحوه خرید و کسب سولانا

خرید رمز ارز معروف سولانا بسیار راحت میباشد زیرا رمز ارز سولانا با روند رو به جلوی که تا کنون داشته باعث محبوبیت بسیاری از سرمایه گذاران و حتی صرافی های بزرگی شده است.این رمز ارز در حال حاضر در بسیاری از صرافی های دنیا لیست شده و قابل معامله میباشد.

کیف پول های متعددی هم جهت نگهداری سولانا ایجاد شده است.سایت ها و برنامه های مختلفی توسط تیم های کریپتویی از سراسر دنیا ایجاد شده است که میتوان این رمز ارز را با انجام وظایف شان رایگان بدست آورد که در بازار توربو پلی کریپتو هم روشهای بینظیر زیادی هست که میتوان رایگان این رمز ارز را کسب کرد.انواع فرمول های فراسیگنالی در خصوص تحلیل و ترید سولانو در بازار توربو پلی کریپتو وجود دارد که میتوانید آنها را دریافت و در ترید کردن استفاده کنید.

از جمله به صرافی های که سولانا در آن خرید و فروش میشود میتوان به صرافی های بایننس و سروم ، کوینکس اشاره کرد.

ایا سولانا قابل استخراج است؟

توکن های solبرخلاف سایر رمز ارز ها قابلیت استخراج را ندارند فقط میتوان این توکن را استیک و به امنیت شبکه کمک کرد.شخصی که اقدام به استیک کردن سولانا میکند مقداری از توکن sol را از تورم بعنوان پاداش دریافت میکند.

نحوه استیک کردن سولانا

جهت اینکه بتوان این رمز ارز را استیک کرد کافیه سه مرحله زیر را انجام بدهید.

1-انتقال توکن های sol به کیف پول های پشتبانی کننده.

2-ایجاد یک حساب استیک و اتصال آن به کیف پول

3-انتخاب یک تایید کننده بعنوان نماینده.

تحلیل و اینده رمزارز سولانا

اگر نگاه کلی به روند صعودی و رشد چشمگیر این رمز ارز از زمان ظهور کنیم متوجه میشوید که ارز دیجیتالی سوالانا SOL توانسته تا حدی مشکل مقیاس پذیری را حل کند.این نکته دقیقاً یکی از دلایل رشد زود هنگام سولانو بود.

طبق بررسی و اینده نگری های تحلیل گران بزرگ ، سولانا یک رمز ارز قدرتمند در صعود و شکستن نقاط بالاتر بوده است طبق شواهد و سوابق قیمتی گذشته سولانا هم به این نتیجه میشود رسید.طبق تحلیل برخی از افراد فعال در بازار کریپتو کارنسی قیمت سولانا اگر با همین روند باشد در سال ۲۰۲۳ به بالای ۹۰۰دلار خواهد رسید.

شواهد زیادی وجود دارد که ثابت میکند در هنگام اینکه حتی بیت کوین هم ریزش سنگینی را تجربه میکند سولانو از مسیر رشد باز نمی ماند ریزش دارد اما رشد بعدش قابل توجه و شگفت انگیز است.

وبسایت رسمی رمز ارز سولانا

https://solana.com

سودمند باشید..⚘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا