ایا بیت کوین از بین رفتنی است ؟ بیت کوین از نگاه شما؟؟

ایا رمز ارز بیت کوین از بین رفتنی است ؟ اگر شما هم عاشق و علاقه مند به رمز ارز بیت کوین هستید حتما در کامنت های پایین همین مطلب اینده این رمز ارز را از دیده خودتان پیش بینی کنید.
اگر وارد جزئیات بیشتری بشیم سوالات این چنینی در ذهنتان بوجود خواهد امد.
ایا بیت کوین واقعا وجود دارد؟
خالق بیت کوین کیست و کجاست؟
قیمت بیتکوین در اینده چقدر خواهد شد؟آیا بیت کوین میتواند در اینده جای پول های کاغذی را بگیرد؟

در این مطلب سعی میکنیم جوری به این موضوع بپردازیم که با ساده ترین حالت ممکن این سوالات را پاسخ بدهیم.

ایا بیت کوین از بین رفتنی است؟

اگر این سوال را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار بدهیم به هزاران پاسخ کوتاه و بلندی خواهیم رسید که در نهایت میتوان نتیجه گرفت که بیت کوین یک مسئله مالی جهانی است که از فناوری بلاکچین استفاده میکند و با روند رو به جلویی که داشته است احتمال از بین رفتن را به حداقل خواهد رساند.

بیت کوین تا زمانی که دارای  بازار عرضه و تقاضا باشد رشد خواهد کرد و از بین نخواهد رفت.

جدا از میزان عرضه و تقاضای که برای بیت کوین وجود دارد اگر کمی با نگاه باز تر به این موضوع خیره شویم متوجه میشویم که این عرضه و تقاضا در بین سرمایه داران بزرگ یا بین کشورهای مختلف دنیا وجود دارد.

بفرض مثال بین دو کشور امریکا و چین ، در حال حاضر کشور چین یکی از کشور های مخالف رمز ارز است و کلا این مسئله را غیر قانونی در کشورش اعلام کرده است یا برعکس امریکا یکی از کشورهای است که در حال حاضر دارد زیرساخت های مناسبی جهت استفاده کاربران از رمز ارزبجای پول امریکا انجام میدهد با این اختلافی که بین این دو کشور وجود دارد مشخص میشود که بیت کوین در اینده هم بازار خوبی را خواهد داشت.

یا این اختلافات میتواند بین چند شخصیت برجسته جهانی باشد.

موضوع بیت کوین تا کنون توانسته است بازاری به ارزش چندین میلیارد را به خودش اختصاص بدهد اگر قرار باشد که بیت کوین از بین برود ممکنه ضربه سنگینی به اقتصاد بخشی از کشورهای زیر سلطه بیتکوین وارد شود.این بحث را میتوان از جای فهمید که یک جنگ کوچک در یک کشور کوچک دنیا روی قیمت بیت کوین اثر میگذارد پس وقتی که میگویم بیت کوین یک مسئله جهانی است همه این مسائل را هم باید در نظر گرفت.

اگر دقیقاً نمیدانید رمز ارز بیت کوین چیست ؟ به شما پیشنهاد میکنم حتما مطلب بیتکوین چیست را بخوانید.

بیت کوین پس از ظهورش توسط افرادی یا فردی بنام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد هدفی که آقای ساتوشی از طراحی بیت کوین داشت این بود که نظام سنتی پولی را تبدیل به یک صنعت پولی کند.

این به این منظور است که در نظام سنتی پول صرفاً یک ابزار انتقال ارزش محسوب میشود اما بیت کوین یک صنعت پولی هست یعنی پلتفرمی که واسطه های که در جهت انتقال پول وجود دارند را حذف میکند ،انتقال پول را به سراسر دنیا در کمترین زمان ممکن فراهم میسازد کلی تر بگوییم بیت کوین یک صنعت پولساز با ویژگی های فراتر از پول سنتی است.

پس با این حالت باید بیت کوین را جدی بگیریم تا هم از دنیا عقب نمانیم و از پولمان بهینه تر استفاده کنیم.

بیت کوین بخرم برای اینده یا نه؟

در خصوص اینکه بیت کوین بخرم یا نه ، بستگی به شرایط اقتصادی تان و همچنین علاقه شما به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی دارد.

البته معمولاً افرادی وارد بازار کریپتو کارنسی میشوند که ریسک پذیرند.ایا شما هم ریسک پذیر هستید؟

رمز ارز ها بطور کلی جزو سرمایه گذاری های بلند مدت بشمار میروند بنابراین در بدترین حالت ممکنه وقت زیادی را سپری کنید تا سرمایه تان چند برابر شود.طبق آمار و اخبار کریپتویی که از سوی بنیاد توسعه دهندگان رمز ارز ها منتشر میشود بیت کوین به این زودی از بین نخواهد رفت. و در پایان تیم توربو پلی کریپتو هیچ توصیه ای به خرید بیت کوین برای آینده  از سوی شما در زمینه ارزهای دیجیتالی نمی کندشما میتوانید بجای خرید و هزینه گذاشتن روی بیت کوین کمی وقت بگذارید و به بازار توربو پلی کریپتو بروید و با دنبال کردن روشها و تکنیک های کسب رمز ارز رایگان بیت کوین رایگان بدست اورید و برای آینده هولد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا