ایا کریپتو راهی برای فرار از بیکاری است؟

آیا کریپتو راهی برای فرار از بیکاری است؟از دیدگاه من میتواند راهی نجات از بیکاری باشد همانطور که در جریان اقتصاد داغون مملکت هستیم نرخ بیکاری به بیشترین حالت خود رسیده است و از طرفی تورم غیر کنترلی بر کشور حاکم شده است بنابراین افراد بیکار یا باید بدنبال کاری پر درامد باشند که بتوانند با تورم مقابله کنند یا اینکه کریپتو را راهی برای فرار از بیکاری انتخاب کنند.

آیا واقعا کریپتو راهی برای فرار از بیکاری است یا راه نجات از محدودیت های مالی؟

با کریپتو برای همیشه از بیکاری خلاص شوید.
با کریپتو برای همیشه از بیکاری خلاص شوید.

بدون تردید کریپتو کارنسی یک صنعت نوساز هست که هنوز به اوج شهرتش نرسیده است این صنعت تا کنون طیف گسترده ای از مشاغل رمز ارزی را در خود جایی داده است متاسفانه با وجود پول های فیات (پول های حکومتی)محدودیت های مالی برای افراد بیکار و بی درامد بشدت بیشتر شده است وقتی حرف از محدودیت میشود یعنی فاقد ارزش بودن پول های فیات ،یعنی از کار افتادن انها در مقابل تورم ، بدون اعتماد شدن عموم به پول های دولتی ،وقتی حرف از محدودیت های مالی میشود یعنی موانعی که پول های حکومتی برای عموم ایجاد می کنند حتی بیکار بودن یک شخص هم میتواند ضعیف بودن پول کشورش در قبال سایر دارایی ها مثل طلا و نقره، بیت کوین و..تورم .. باشد.

تورم هیچ گاه کنترل نمیشود در کشور های که با پول های ثابت و بدون نوسان کار میکنند چونکه در نهایت ایمان افراد برای استفاده از آن پول کم میشود و در نتیجه واحد پول کشور حذف خواهد شد.

کریپتو کارنسی میتواند راهی نجات و راهی فاقد محدودیت مالی را پیش روی افراد بیکار و عموم جامعه معتقد به رمز ارزها قرار بدهد زیرا ارزهای دیجیتالی پول های بروزی هستند که قابلیت نوسان دارند و همین امر باعث میشود تا افراد با این روش محدودیت های مالی از جمله بی ارزش شدن دارایی خودشان را در مقابل تورم ، بیکاری ،و..حفظ کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا