برای شروع کار در بازار کریپتو کارنسی چقدر سرمایه لازمه؟

به جرئت میتوان گفت که برای استارت هر پروژه کسب درامدی به سرمایه اولیه لازم دارید اما برای شروع کار در بازار کریپتو کارنسی شرایط متفاوت است.
از انجا که کلا این بازار پر ریسک متن باز بوده است و هر فردی با سن کم یا سن بالا میتواند در این بازار کار کند در این بازار شما با کمترین سرمایه هم میتوانید کار کنید یا برعکس شما با یک سرمایه گذاری قوی هم میتواند وارد این بازار شوید و شروع به کار کنید بستگی به شرایط اقتصادی تان و همچنین علاقه و اعتماد شما به این بازار دارد.
برای شروع کار در بازار کریپتو کارنسی شما دو نوع سرمایه گذاری دارد.

سرمایه گذاری کوچک

سرمایه گذاری کوچک به سرمایه گذاری های میگویند که اگر سرمایه تان بطور کامل از بین برود اسیب جدی کل دارایی تان را تهدید نخواهد کرد.سرمایه گذاری کوچک در بازار ارزهای دیجیتالی هم وجود دارد اما به دو دسته میتوان این نوع سرمایه گذاری را تقسیم کرد.

1-سرمایه گذاری کوچک و کوتاه مدت روی یک رمزارز.

معمولاً اکثر تریدر ها از این شیوه سرمایه گذاری بر روی رمز ارز های جدیدالورود مانند رمز ارز های متاورسی استفاده میکنند.زیرا اگر ارزدیجیتالی شان از بین برود سرمایه زیادی را از دست نخواهد داد.یا تریدر های با این روش در بازار معامله میکنند که ریسک پذیر نیستند و به هر بازاری اعتماد نمیکنند یا هر دلیل دیگری میتواند اینجا قرار بگیرد تا تریدر ها از این روش کسب سود کنند.هر چند که این سبک سرمایه گذاری، کلا سرمایه گذاری تلقی نمیشود چندان جالب برای هر تریدری نیست.

نحوه سود دهی با این شیوه به صورتی است که به دلیل وجود سرمایه اندک تریدر اگر بدنبال سود زیادی هست باید مدت زمان بسیار طولانی را صرف کند ممکنه چند سال طول بکشه یا رمز ارزی را خریداری کند که در مدت زمان کوتاهی انفجار کند و صعود بالای را رقم بزند.در این حالت ممکنه شرایط برعکس شود و همان سرمایه اندک هم کمتر بشود زیرا بازار کریپتو کارنسی بشدت دارای نوسان است.

2-سرمایه گذاری کوچک و بلند مدت.

در این روش درصد سوددهی رمز ارز افزایش خواهد یافت ، اکثر تریدر های که سرمایه گذاری کوچک میکنند و در ضرر به سر میبرند همان اندک سرمایه شان را در یک کیف پول هولد میکند برای مدتی طولانی تا روند صعودی را شاهد باشند.

سرمایه گذاری بزرگ

سرمایه گذاری بزرگ به سرمایه گذاری های میگویند که اگر از بین برود اسیب جدی به اقتصاد دارایی تا خواهد رسید. برای شروع کار در بازار کریپتو کارنسی حتما نباید بدون تحقیقات اولیه و کسب تجربیات اگاهانه سرمایه گذاری بزرگ انجام داد.

قطعاً سرمایه گذاری بزرگ در بازار کریپتو کارنسی ، میزان سوددهی بیشتری خواهد داشت به شرط اینکه خودتان یا تیم تان توانایی مدیریت و کسب سود بیشتری از سرمایه تان را داشته باشند.

در مباحث قبلی هم گفتیم که در چنین شرایطی هرگزتابع ضرر نباید باشید.حتی اگر مدت زمان طولانی را سپری کنید.رمز ارز ها از این بابت جزو سرمایه گذاری های بلند مدت محسوب میشود.

یک سرمایه گذاری پر سود چقدر زمان میبرد؟

اگر بخواهیم پاسخ این سوال را بدهیم باید از جهات مختلفی سرمایه گذاری تان مورد بررسی قرار بگیرد.

یعنی هر یک از این موارد زیر میتواند زمان رسیدن به سود را مشخص کند.

1-شرایط فعلی بازار کریپتو کارنسی 

2-روی چه رمز ارزی سرمایه گذاری کرده اید

3-تحلیل و اینده نگری های که شکل گرفته است.

4-نقطه ورود به معامله تان

5-نقطه خروجی که برای فروش رمز ارز تان مشخص کرده اید

6-میزان سرمایه تان

7-ریسک کوچک با بزرگ

بطور کلی موارد و دلایل زیادی وجود دارد که میتوان بر زمان رسیدن به نقطه سود تاثیر بگذارد.

بنابراین برای شروع کار در بازار کریپتو کارنسی قبل از انجام هر نوع سرمایه گذاری،  لازمه است اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید.یا اینکه به بازار توربو پلی کریپتو بروید وبا دنبال کردن روشهای کسب رمز ارز،  رمز ارز رایگان بدست آورید.

کدام رمز ارز ها برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

از انجا که تا کنون بیش از ۵۰۰۰ رمز ارز در این بازار وجود دارد مطمئنن رمز ارز های مناسبی هم جهت سرمایه گذاری میتوان از این منوی متنوع انتخاب کرد.پس ویژگی های یک رمز ارز ایده ال چیه ؟ کدوم ارز را بخریم؟ را بخوانید.

ایا رمز ارز بیت کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟؟

همانطور که میدانید رمز ارز بیت کوین اولین و محبوب ترین رمز ارز بازار کریپتو کارنسی است.

معتبر بودن بیت کوین و اثر گذاشتن بر روی سایر رمز ارز های دیگر یا حتی تاثیرش در کل بازار کریپتو کارنسی بشدت قابل مشاهده بوده است.رمز ارز بیت کوین BTC را دقیق بررسی کنید صفر تا صد بیت کوین میتوانید مطلب مربوط به معرفی کامل بیت کوین را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در خصوص سرمایه گذاری روی بیت کوین کسب کنید.

پرسود باشید…turboplaycrypto. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا