بهترین وقت برای خرید رمز ارز ها الان است؟

اگر شما هم یک تریدر حرفه ای باشید بهترین وقت برای خرید رمز ارز ها چه موقعی است؟؟
اگر با مطرح کردن این سوال مطلب رو شروع میکنم فقط میخواهیم شما بعنوان یک تریدر خودتان را محک بزنید پس حتما در پایان مطلب بدون نظر خارج نشوید.
بازار کریپتوکارنسی جزو یکی از پر ریسک ترین بازار های مالی جهان میباشد بنابراین اگر ندانید بهترین وقت برای خرید رمز ارز ها چه موقع است یا وقت فروش یک رمز ارز چه موقع ای خواهد بود مطمئنن سرمایه شما را به خطر خواهد انداخت.
اگر کمی تحلیل گرا باشید جهت سرمایه گذاری روی یک رمز ارز ، دو نقطه جهت رسیدن به سود وجود دارد.

نقطه ورود به معامله

نقطه ورود به معامله ، همان نقطه خرید شما خواهد بود.یعنی با توجه به تحلیلی که کرده اید دقیقاً روی چه قیمتی یک رمز ارز را میخرید.

نقطه خروج از معامله 

نقطه خروج از معامله به قیمتی که رمز ارز تان را میخواهید بفروشید تاکید دارد.نقطه خروج از ترید خیلی مهم است زیرا طبق اینده نگری هاو تحلیلاتی که انجام داده اید ممکنه زمان زیادی را صرف کنید تا به نقطه فروش برسید یا هم بر عکس ممکنه خیلی زودتر به نقطه خروج از معامله برسید ،بنابراین در نقطه فروش یک رمز ارز توجه و دقت بیشتری به میزان سودتان کنید و تابع ضرر نباشید اگر بدنبال سود مناسبی از بازار کریپتوکارنسی هستید.اکثر هولد ها و بهتر بگویم سرمایه گذاران بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتالی نقاط ورود و خروج از معامله را از قبل برایشان مشخص میکنند.اما یک نقطه دیگری هم بنام نقطه رکود در بازار وجود دارد.

نقطه رکود در معامله

جدا از دونقطه ورود و نقطه خروجی که برای سرمایه گذاری بر روی یک رمز ارز وجود دارد نقطه رکود هم وجود دارد که معمولا پس از نقطه ورود یعنی پس از اینکه یک ارزی را با یک قیمتی خریدید ممکنه اتفاق افتد.و شما در این نقطه گیر بیافتد.

نقطه رکود دو حالت کلی دارد که در هر صورت شما نباید شکست را قبول کنید و به ضرر رمز ارز تان را بفروشید.

حالت اول اینکه نقطه رکود زیر نقطه ورود به معامله اتفاق افتاده است، یعنی قیمت رمز ارز تان از قیمت خریدتان پایین تر رفته و همچنان ثابت یا با کمی نوسان تقریبا روند ثابتی را طی میکند.در این حالت اگر از معامله خارج بشین و رمز ارز تان را بفروشید متاسفانه ضرر داده اید.

حالت دومی که برای نقطه رکود یک معامله وجود دارد نقطه رکود روی نقطه ورود با نوسان کم در جریان باشد.این حالت ممکنه وقت زیادی را از شما بگیرد تا به نقطه فروش برسید.اما در هر حالت نباید از معامله انصراف بدهید و ضرر کنید.

حالت های مختلف دیگری هم را میتوان برای نقطه رکود یک رمز ارز در نظر گرفت ،اما عدم خروج در این دو نقطه ای که در بالا اشاره کردیم میتواند از باختن سرمایه تان در بازار کریپتو کارنسی جلوگیری کند.

اما بهترین وقت برای خرید رمز ارز 

بهترین وقت برای خرید رمز ارز ها میتواند پایین ترین قیمت یک رمز ارز در زمانی باشد که بازار نزولی میشود.همانطور که میدانید پشت هر نزولی میتواند یک صعود قدرتمندی نهفته باشد.

اما این موارد را هم در نظر باید بگیرید که چه رمز ارزی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید ،چه دلایلی برای سرمایه گذاری روی ارزی که انتخاب کرده اید .اگر نمیدانید کدام رمز ارز برای سرمایه گذاری انتخاب کنید این مطلب را از دست ندهید.ویژگی های یک رمز ارز ایده ال چیه ؟ کدوم ارز را بخریم؟

میزان رشد هر رمز ارزی با سایر ارزها متفاوت است.میزان ریزش هر رمز ارزی با سایر ارزها فرق دارد.شما سرمایه تان را نگاه کنید که در این بازار پر ریسک سوخت نشود.

حتی اگر شده چندین ماه در ضرر به سر ببرید برای اینکه سرمایه شما کم نشود یا از بین نرود و کلی ضرر کنید اقدام به فروش رمز ارز تان نکنید.البته بازم بستگی به تصمیم گیری و تحلیلات خودتان خواهد داشت.بازار توربو پلی کریپتو را دنبال کنید و جدا از اینکه میتوانید روشهای کسب رمز ارز رایگان را دنبال کنید میتوانید فرمول های فراسیگنالی تحلیل رمز ارز ها را دریافت کنید و در معامله های ارزی تان استفاده کنید.

موفق و پرسودباشید .turboplaycrypto..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا