بیت کوین از اینترنت جلو زد! Bitcoin/Internet

برخی از تحلیلگران سرعت پذیرش بیت کوین در مقایسه با اینترنت را در شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتالی بررسی کردند. با توجه به شرایط کنونی بازار چشمنداز برخی از تحلیلگران نسبت به اینده بیت کوین مثبت است انها تحلیل میکنند بیت کوین با افزایش تصاعدی نرخ پذیرش خود روبه رو میشود.

ویلی وو یکی از تحلیلگران سرشناس بر این باور است که بیت کوین در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته است. وی با اشاره با نرخ پذیرش روزافزون بیت کوین که از اینترنت هم سریعتر است گفته است که در این چرخه تعداد کاربران بیتکوین به یک میلیارد برسد.

بیت کوین از اینترنت جلو زد!

بیت کوین از اینترنت جلو زد!
بیت کوین از اینترنت جلو زد!

در پی این گزارش تحلیلی که توسط سایت بی این کریپتو نقل شده تحلیل گر دیگری با نام آدام بک نسبت به بیت کوین پیش بینی بلند پروازانه ای دارد طبق تحلیل های وی انتظار می رود بیت کوین به هدف ۱۰۰هزار دلاری دست یابد.

همچنین او اشاره میکند افزایش تدریجی اما پی درپی نرخ بیتکوین باعث شده تا دیگر شاهد هیجان های مقطعی نباشیم.

کی یانگ جو مدیر عامل کریپتو کوانت از دیگر اشخاص معروف معتقد است که چنانچه ورود سرمایه گذاران نهادی تداوم یابد با بحران کمبود عرضه بیت کوین مواجه خواهیم شد.لازم به ذکر است که تایید شدن صندوق های بورسی بیتکوین بعنوان یک سرمایه گذاری با ثبات تا کنون نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار توانسته اند جذب کنند.

بنابراین تحلیلگران بر این باورند سرعت پذیرش بیت کوین از اینترنت جلو زده است شما چطور؟ میتوانید تحلیل جسورانه کتی وود را هم درباره آینده قیمت بیت کوین مطالعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا