تحلیل بیت کوین و سولانا قبل از هاوینگ

تحلیل بیت کوین و سولانا قبل از هاوینگ بیت کوین در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳. بالاخره بیت کوین در ایران از قیمت چهار میلیارد تومان عبور کرد همراه با رشد این رمز ارز اتریوم دومین رمز ارز بازار هم رشد قابل توجه ای را تجربه کرد.

رویداد هاوینگ بیت کوین در گذشته نشان داده که قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ و پس از هاوینگ رشد قابل توجه ای را کرده است بنابراین زمان هاوینگ و قبل از هاوینگ بیت کوین به نوعی میتواند نقطه ورودی برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارزها دیجیتالی باشد.

منظور از هاوینگ بیت کوین به نصف شدن پاداش استخراج کننده های بیت کوین می گویند که هر چهار سال بطور خودکار در شبکه بیت کوین رخ می دهد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سرشناس حوزه کریپتو کارنسی نقد می کنند که رویداد هاوینگ بیت کوین میتواند در دراز مدت تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین بگذارد.

تحلیل بیت کوین و سولانا قبل از هاوینگ بیت کوین

تحلیل بیت کوین قبل از هاوینگ و بعد هاوینگ
تحلیل بیت کوین قبل از هاوینگ و بعد هاوینگ

بیت کوین در تاریخ هاوینگ های گذشته خود ثابت کرده است که رشد می کند این رمز ارز امسال توانست بالاترین سقف قیمتی خود را به سمت بالا بشکند و از قیمت ۶۹هزار دلار که سقف قیمت قبلیش بود فراتر برود.

طبق گزارش های خبری و تحلیل های فاندامنتالی شرایط برای رشد بیشتر بیتکوین قبل از هاوینگ وجود دارد بیت کوین میتواند تا محدوده ۷۷هزار دلار پیشروی کند اما باید در جریان باشید که یک اصلاحی تا محدوده ۵۵هزار دلار هم میتواند در انتظار بیتکوین بعد هاوینگ باشد.

تقریبا یک ماه دیگر تا رویداد تاریخی هاوینگ بیت کوین مانده است انتظار می رود قیمت بیت کوین تا قبل از رویداد هاوینگ به محدوده ۷۶یا ۷۷هزار دلار برسد سپس روند آن شروع به اصلاح کند تا محدوده ۵۵هزار دلار و سپس مجددا اماده برای فتح قله های جدید شود که میتوان بالای صد هزار دلار را در نظر گرفت.

وضعیت روند سولانا قبل و بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین
وضعیت روند سولانا قبل و بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین

سولانا با توجه به این که رشد بالای را تجربه کرده است دامیننس این ارز در طولانی مدت در حال رشد است که میتوان انتظار داشت سولانا قبل از هاوینگ بیت کوین به قیمت ۱۷۸دلاری دست یابد و بعد از رویداد هاوینگ بعد از اصلاح بازار مجددا شروع به رشد کند و احتمالا سقف قیمت قبلی خود را در سال ۲۰۲۱ بشکند و تا سال ۲۰۲۵ به اوج قیمتی خود یعنی ۵۰۰دلار برسد.

احتمال دارد تمام این اتفاقات برای دو ارز بیتکوین و سولانا طی ۹ماه اینده بیافتد نظر شما چیست؟

توجه: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی از وضعیت روند سولانا و بیت کوین نگارش شده است و توربو پلی کریپتو هیچ مسولیت و هیچ توصیه ای جهت باز کردن معاملات بر مبنای این تحلیل ندارد.

1 دیدگاه دربارهٔ «تحلیل بیت کوین و سولانا قبل از هاوینگ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا