تحلیل بیت کوین پنج شنبه مهرماه 1401/07/14

ایا بیت کوین بالای محدوده 20 هزار دلار می ماند یا خیر ؟ پس با تحلیل بیت کوین پنج شنبه 1401/07/14 مهرماه با ما باشید.رمز ارز بیت کوین BTC  پادشاه ارزهای دیجیتالی چند روزی است که با موج صعودی جدیدی که از سوی خریداران این رمز ارز شکل گرفته ، مواجه شده است.طی این موج حمایتی که شکل گرفته بیت کوین دوباره به محدوده روانی و مهم سابق خود که همان محدوده 20هزار دلار است بازگشته است در ادامه مطلب حاضر ما به بررسی و تحلیل نقاط صعود و نزول بیت کوین خواهیم پرداخت تا در یابیم که روند صعودی بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت.

بررسی تحلیل بیت کوین پنج شنبه مهرماه 1401

اگر نمودار رمز ارز بیت کوین را بر روی تایم فریم هفته ای مشاهده کنیم در می یابیم که صعود بیت کوین از قیمت 18,800هزار دلار به ناحیه بالای 20هزار دلار در طول این هفته میتواند نشانه های از روند صعودی را برای این رمز ارز به همراه داشته باشد.

حال بر روی چارت بیت کوین ما دو روند صعودی و نزولی فرضی را برای حرکت بعدی بیت کوین رسم میکنیم ، بازم به این نتیجه می رسیم که فشار حمایت و مقاومت در محدوده 20هزار دلار بشدت بالاست بنابراین همانطور که در هفته های اخیر هم شاهد بودیم این احتمال وجود دارد که  قیمت بیت کوین برای حرکت های بعدی از مرز 20هزار دلار عبور کند و بین منطقه معاملاتی 18,800تا 23هزار دلار حرکت کند.

پتانسیل رشد برای باقی ماندن در بالای 20هزار دلار برای بیت کوین تا جای ممکن است که بیت کوین مرز 21,950 را درهم نوردد.و با کندل های شدید خودش را به بالای 22هزار دلار برساند.در این حالت ممکنه قیمت بیت کوین برای مدتی بر روی قیمت بالای 20هزار دلار متمرکز شود.اما از طرفی هم توقف کردن بیت کوین برای چندین روز پی در پی بر روی قیمت 20هزار دلار نشاندهنده نهایت قدرت خرید این روزهای بیت کوین است که این شرایط میتواند وضعیت بازار را دوباره خرسی کند و شاهد ریزش مجدد این رمز ارز به 18,19هزار دلار باشیم.این مطلب صرفاً یک تحلیل از طرف تیم تحلیل گر توربو پلی کریپتو بوده است و توربو پلی کریپتو هیچ گونه مسئولیتی درقبال معاملات شما بر مبنای این تحلیل نخواهد داشت.

از اینکه با تیم ما در تحلیل بیت کوین پنج شنبه مهرماه 1401همراه بودید متشکریم ⚘شما میتوانید با ثبت کردن تکنیک های کریپتوی و تحلیلی تان در زمینه ارزهای دیجیتالی از یک تا پنج دوج کوین هدیه از توربو پلی کریپتو دریافت کنید🎁💸

محقق و تحلیل گر کریپتوی باشید تا به یک توربو تریدر حرفه ای تبدیل شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا