توکن NFT را بخوانید و بازار اصلی ان را بشناسید!

حتما الان که سراغ این مطلب امده اید از توکن NFT چیز های را شنیده اید. ان اف تی یک توکن غیر مثلثلی یا غیر قابل معاوضه است که به محتویات شما خاص بودن و منحصر بودن ان را میبخشد.

امروزه خیلی از چیز ها را میشود به NFT تبدیل کرد و در بازار خودش بفروش رساند. این توکن ارزشمند امروزه مورد استقبال خیلی از هنرمندان ، اهنگسازان قرار گرفته است.باید بدانیم که توکن NFT غیر قابل معاوضه است یعنی اگرشما یک بیت کوین داشته باشید و دوستتان هم یک بیت کوین داشته باشد میتوانید بیت کوین ها تان را با هم عوض کنید زیرا از لحاظ ارزشی یکسان هستند .اما در خصوص ان اف تی ها باید در نظر بگیرید که به هیچ وجه این توکن معاوضه نمیشود زیرا از لحاظ ارزشی و ساختاری یکسان نیست.فرض کنید شما یک ماشین دارید با قسمت 11هزار دلار و دوستتان یک کتاب دارد با قیمت 1هزار دلار ایا این دو با یگدیگر قابل معاوضه هستند؟ مطمئنن چونکه از لحاظ ارزشی و کاربردی که دارند یکدیگر را نمیخوانند نمیشود انها را با یکدیگر عوض کرد.

توکن NFT را چگونه باید بسازیم؟

با دنیای کریپتوی و فناوری دیجیتالی که در حال رخ دادن است در اصل جهان با یک انقلاب نوینی روبه رو شده است. در واقع طبق تعاریفی که از توکن NFT کردیم هر اثری میتوان به این توکن تبدیل کرد مثلاً اگر شما یک نقاش ماهر هستید میتوانید با آن اف تی کردن آثارتان انها را در بازار مخصوص خودش بفروشید و مهمتر از آن شما مالک آن اثر شوید.ان اف تی قابل ساختن میباشد.شما تصاویر،  فایل صوتی، ویدیو،پی دی اف و هر گونه محتوای دیگری را که پدید اورید میتوانید در بازار NFT بفروش برسانید.

اوپن سی بازار خرید و فروش NFT 

یکی از بهترین پلت فرم های که برای خرید و فروش nft تا کنون ارائه شده است بازار متن باز اوپن سی است.در این بازار شما میتوانید دسته بندی های از آن اف تی های موجود را مشاهده کنید. انواع دسته بندی تحت عنوان های ،تصویر،موزیک ، pdf ، کیف را خواهید دید در بازار.

برای ثبت کردن و گذاشتن آن اف تی های تان باید ابتدا یک کیف پول معتبری انتخاب کنید اکثراً کیف پول متامسک را برای خرید و فروش توکن NFT استفاده میکنند.شما با وصل کردن کیف پول تان به بازار اوپن سی میتوانید هذینه های خرید و فروش NFT را دریافت و ارسال کنید.البته کیف پول تراست والت هم این قابلیت را دارد.اما برای فروش ان اف تی خود باید در اولین مرحله جذابیت و خلاقیت به خرج دهید در ساختن محتوا.دوم بازار فروش ان را در اوپن سی پیدا کنید و سومین نکته مهم قیمت گذاری مناسبی کنید تا از شما افراد توکن ساخته شده و خصوصی شما را خریداری کنند.البته توضیحات شما باید درست در رابطه با محتوا ارائه بشود کلا کمی خلاقیت لازم است در این بازار برای داشتن کسب درامد بیشتر.

سودمند باشید و مقالات جالب تیم توربو پلی کریپتو رادر رابطه باNFT دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا