جدید ترین پیش بینی قیمت بیت کوین “رابرت کیوساکی”

جدید ترین پیش بینی قیمت بیت کوین از دیدگاه رابرت کیوساکی
نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، آخرین پیش بینی های خود را در مورد بیت کوین، طلا و نقره به اشتراک گذاشته است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

رابرت کیوساکی در جدید ترین پیش بینی قیمت بیت کوین توییت کرد:

سقوط غول پیکر در راه است. افسردگی ممکن است فدرال رزرو مجبور به چاپ میلیاردها پول جعلی شد. تا سال 2025 طلا به 5000 دلار، نقره 500 دلار و بیت کوین به 500000 دلار خواهد رسید.

“چرا؟ زیرا ایمان به دلار آمریکا، پول جعلی، از بین خواهد رفت. طلا و نقره پول خداست. بیت کوین [یعنی] دلار مردم است . مواظب خود باشید.» این نویسنده مشهور افزود. کیوساکی قبلا توضیح داد که طلا، نقره و بیت کوین پول واقعی هستند در حالی که دلار آمریکا پول جعلی است.

قیمت بیت کوین به 500000دلار در سال 2025خواهد رسید،کیوساکی
قیمت بیت کوین به 500000دلار در سال 2025خواهد رسید،کیوساکی

کیوساکی برای مدت طولانی از طرفداران رمز ارز بیت کوین BTC  بوده است، ماه گذشته گفت که کسانی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت محور و تریلیون ها دلار چاپ شوند، ثروتمندتر خواهند شد. او گفت: «پس‌اندازهای پول جعلی بزرگترین بازنده خواهند بود.

جدید ترین پیش بینی قیمت بیت کوین از دیدگاه رابرت کیوساکی را خواندید. از دیدگاه شما قیمت بیت کوین تا دو سال دیگر چقدر خواهد شد دیدگاه تان را در ادامه مطلب ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا