خرید خانه یا بیت کوین؟ شما روی کدام یک سرمایه گذاری میکنید؟

خرید خانه یا بیت کوین؟شما را یاد چی می اندازد؟اگر سرمایه گذار در زمینه ارزهای دیجیتالی هستید سرمایه گذاری روی بیت کوین می کنید یا خانه؟
از انجا که قشر بی خانمان ها در تمام کشور ها وجود دارند داشتن یک خانه برای هر فردی ضروری خواهد بود.

در این مطلب از شما می خواهیم که نظرتان را در رابطه با این محتوا با ما در میان بگذارید.

خرید خانه یا بیت کوین ؟

سرمایه گذاری روی بیت کوین یا خانه؟
سرمایه گذاری روی بیت کوین یا خانه؟

اگر شما هم به بازار کریپتو کارنسی اعتماد داشته باشید خرید خانه یا بیت کوین میتواند در آینده سرمایه اولیه تان را بیشتر کند.سرمایه گذاری روی هر یک با توجه به ضرورت های زندگی افراد و سرمایه انها متفاوت است.بنابراین ما به تفاوت های که بین خرید رمز ارز بیت کوین BTC و خرید خانه وجود دارد می پردازیم تا پتانسیل های سوددهی که در هر کدام وجود دارد را برایتان شفاف سازی کنیم.

بدون شک هر معامله ای بدور از ریسک و بدون ریسک نخواهد بود حتی سرمایه گذاری هم که کنید.سرمایه گذاری هم نوعی از معامله دراز مدت است که بازگشت سرمایه و سود آن در دراز مدت خواهد بود.در اصل رسیدن به افق سرمایه زمان بیشتری احتیاج خواهد داشت.

خرید خانه بعنوان انتخابی برای ریختن سرمایه روی آن میتواند شما را با اپشنی پر سود روبه رو کند بفرض مثال شما با خرید چندین خانه میتوانید انها را به افراد بی خانه مان اجاره بدهید و از این طریق درامد کسب کنید یا رهن بدهید و …در کل مسئله مهمی که هر فردی را از سرمایه گذاری روی خانه دور میکند نبود سرمایه کلان است.

بدون شک سرمایه گذاری روی خانه نیازبه سرمایه اولیه کلانی خواهد داشت که با توجه به منطقه و معامله تان مشخص میشود که چقدر سرمایه اولیه برای خرید خانه لازم خواهد بود.

انتخاب خانه برای سرمایه گذاری به سرمایه اولیه کلانی احتیاج دارد!
انتخاب خانه برای سرمایه گذاری به سرمایه اولیه کلانی احتیاج دارد!

پس تا اینجا متوجه شدید که یکی از مهم ترین تفاوتهای سرمایه گذاری روی خانه با رمز ارز ها ، داشتن سرمایه اولیه کلان خواهد بود.زیرا فیزیکی بودن معامله ریسک کمتری دارد برای سرمایه گذارانی است که اقدام به خرید خانه میکنند.

اما در رابطه با بیت کوین و رمز ارز ها باید گفت که سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی بشدت ریسک پذیر است و همین مسئله باعث میشود تا سرمایه گذاران بخشی کمی از سرمایه شان را وارد این بازار کنند.

رمز ارزها پول های غیر فیزیکی هستند که با الگوریتم های رمزنگاری با استفاده از بلاکچین کار میکنند.اگر نگاهی به چگونگی پیدایش رمز ارزها کرده باشید بهتر متوجه میشوید که بیت کوین و رمز ارز ها چه اهدافی را دنبال میکنند و چگونه کار میکنند.

پیدایش بیت کوین بر خلاف خانه یک صنعت مالی و پولساز نوین جهانی است که مشاغل رمز ارزی مختلفی را در خود جایی داده است.اما وجود خانه نیازی است برای تمام افراد در این کره خاکی. 

بدون شک هر دوتای این دو فانی هستند و میتوانند روزی نباشند نکه وجود نداشته باشد یعنی شما هیچ کدام را نداشته باشید با توجه به موانع و مشکلات و..

شما با هر مقدار سرمایه ای که دارید میتوانید بیت کوین و رمز ارز بخرید و با بالا رفتن قیمت سود کنید اما در رابطه با خانه اینچنین نیست شما برای رسیدن سود ایده آل باید چند سالی را صبر کنید و با داشتن سرمایه کم نمیتوان روی خانه سرمایه گذاری کرد.

از قول رابرت کیوساکی که جدیدترین پیش بینی خود را در رابطه با بیت کوین و طلا و نقره در توییتر اشتراک گذاری کرده است بیت کوین پول مردم است.

به دلیل نو پا بودن جهان کریپتو کارنسی این بازار سرمایه گذاران کوچک و بزرگی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است و باعث شده تا در لحظه نوسان داشته باشد.البته ویژگی های این پلت فرم معاملاتی قابل قیاس با هر نوع پلت فرم های معاملاتی نیست زیرا این بازار پر ریسک و انلاین متن باز است در صورتی که خرید خانه در بیشتر کشور های دنیا حضوری و غیر انلاین انجام میشود.

تفاوت ها برای خرید خانه یا بیت کوین در جهت سرمایه گذاری بشدت بیشتر از موارد بالا است ،لازمه برای سرمایه گذاری روی هر یک تحقیقات بیشتری را انجام بدهید و سودمند ترین گذینه را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا