داشتن طمع در معامله تا عواقبش در سرمایه گذاری کریپتویی

بنظر شما داشتن طمع در معامله چه عاقبتی را میتواند برای یک تریدر داشته باشد؟ من خودم شخصاً طمع کار نیستم اما در خیلی از شرایط معاملاتی که قرار گرفته ام از داشتن طمع در معامله فقط یک تجربه ایده ال بدست اورده ام.

داشتن طمع در معامله با پذیرفتن ریسک ان

همیشه یک شبه پولدار شدن برای خیلی از افراد بویژه تازه وارد یک رویا بوده است این دنیای خیالاتی که توسط احساسات افراد شکیل میگیرد به همین راحتی به واقعیت نمی پیوندد.

بنابراین داشتن طمع زیاد در یک معامله کریپتوی پر از ریسک است که اگر بپذیرید باید آمادگی هر گونه اتفاقی را هم داشته باشید چونکه با یک بازار نامنطقی و پر از نوسان روبه رو هستید.در واقع شما سرمایه تان را سوار بر ماشین کریپتو کرده اید که تمام مسیر هایش پر از پستی و بلندی است. قانع بودن در معاملات در واقع یک روش صحیح سود دهی بشمار می اید.

همانطور که میدانید در یک تحلیل صحیح و سودمند نقاط ورود و خروج از معامله از قبل توسط تریدر ها مشخص میشود.و این یعنی نقطه خروج و فروش ارز دیجیتالی شان بر روی آن محدوده یعنی قانع و راضی بود ترید کننده را می رساند. اما داشتن طمع در معامله دقیقاً میتواند بر عکس این مورد باشد یعنی ترید کننده در نقطه ای که برای خروج تعیین میکند رمز ارزش را نفروشد و ادعا کند که ممکنه قیمت ان به سطوح بالاتری دست بیابد. بسته نشدن معامله در نقطه خروج برای یک تریدر یعنی ریسک یا از دست دادن یک فرصت فروش مناسب. چه بسا شاید به سطوح بالاتری هم کندل شکنی کند اما باید ریسک ان را پذیرا باشد که شاید ماجرا برعکس شود و همان قیمت را هم از دست بدهد و سرمایه تان نصفه یا کمتر شود. طمع در خیلی از جاها میتواند سود شما را تبدیل به ضرر کند و بازی کریپتوی را به نفع خود تمام کند.

طمع فقط در ترید کردن نیست بلکه ..

داشتن طمع در معامله تنها با ریسک نیست بلکه خیلی از افراد در بازار کریپتو کارنسی طمع های را طبق گفته ها و بی دانشی هایشان میکنند که دیگر فکر کنم اولین و آخرین باری باشد که به بازار کریپتو کارنسی می آیند.مثلاً خیلی از افراد بدون اطلاعات و تجربه د حد مبتدی یا یک تازه وارد کل سرمایه شان را بر روی یک رمز ارزی که ناشناخته است میریزند.در صورتی که فکرشان بدنبال کسب مقادیر بالاتر از آن ارز هست یا منتظر صعود و انفجار های ناگهانی آن هستند گفتنی است که بسیاری از افراد ریسک پذیر گول همین طمع های زیاد را خورده آند و سرمایه شان را از دست داده اند در بازار.

بجای طمع کردن در معامله باید در مرحله اول دانش کریپتوی تان را بیشتر کنید و دوم احساسات تان را کنترل کنید و نگذارید که هیجانی و ناگهانی و بدون تحقیق و تحلیل  در بازار کریپتو کارنسی سرمایه وارد کنید.از طمع زیاد تنها یک شانس وجود دارد که اکثر افرادی که در تور طمع ها گرفتار میشوند در اقیانوس نا آرام کریپتوی و زیر امواج نوسانی غرق میشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا