درباره رمز ارز بیت کوین کش BCH چه میدانید؟

این جا هر انچه که درباره رمز ارز بیت کوین کش BCH را باید بدانید با خواندن این مقاله کسب خواهید کرد.بیت کوین کش یک رمز ارز است که بلاکچین مختص خود را دارد.این رمز ارز نوعی پول نقد الکترونیکی با توجه به اکوسیستمی که دارد شمرده میشود.

هر آنچه که باید درباره رمز ارز بیت کوین کش BCH بدانید!

درباره بیت کوین کش بیشتر بدانید!
درباره بیت کوین کش بیشتر بدانید!

بیت کوین کش یکی دیگر از رمز ارزهای معروف بازار کریپتو کارنسی(Cryptocurrency) است که در لیست 100رمزارز اول بازار جایی گرفته است.

این رمزارز یک هارد فورکی از رمز ارز معروف بیت کوین BTC است که شباهت های زیادی با بیت کوین دارد. بیت کوین کش در سال 2017با هدف جایگزینی پول های سنتی شروع بکار کرد.این رمز ارز محبوب از نقاط ضعف بیت کوین استفاده کرد تا اینکه توانست عملکردی مشابه به بیت کوین را با تفاوت های ایجاد کند.

همانطور که میدانید رمز ارز بیت کوین با مسائل جدی روبه رو هست که باعث تضعیف ان میشود از جمله مهمترین آن مسئله مقیاس پذیری و کارمزد بالا است.رمز ارز بیت کوین کش BCH با افزایش بلاک ها توانسته به مشکل مقیاس پذیری کمک کند و از طرفی کارمزد کم ان باعث محبوبیت این پروژه در بازار شده است.درواقع این مشکلات بیت کوین رمز ارز جدیدی بنام بیت کوین کش را خلق کرده است.

آیا بیت کوین کش BCH قابل استخراج است؟

همانطور که گفتیم عملکرد بیت کوین کش شباهت زیادی با بیت کوین دارد این رمز ارز قابلیت استخراج دارد و تعداد کوین های استخراج شده ان هم مانند بیت کوین به 21میلیون محدود شده است.

خرید و فروش بیت کوین کش 

خرید و فروش بیت کوین کش
خرید و فروش بیت کوین کش

بیت کوین کش را شما میتوانید از صرافی های رمز ارزی معتبری خریداری کنید و به کیف پول های رمزارزی تان انتقال بدهید و اگر قصد فروش این رمز ارز را دارید میتوانید از کیف پول تان به یک صرافی معتبر انتقال داده و رمز ارز تان رو به پول نقد تبدیل کنید.البته اگر تازه وارد در این زمینه هستید به شما توصیه می کنم ابتدا سطح دانش کریپتوی (Crypto knowledge)  تان را ارتقاء بدهید سپس سرمایه ای را وارد این بازار پر ریسک کنید.

تحلیل و اینده رمز ارز بیت کوین کش 

اینده بیت کوین کش را شما پیشگویی کنید!
اینده بیت کوین کش را شما پیشگویی کنید!

درباره رمز ارز بیت کوین کش BCH فرضیه های تحلیلی زیادی وجود دارد که در ادامه به برخی از انها خواهیم پرداخت.

بدون شک بیت کوین کش هم مانند بیت کوین از الگوریتم اثبات کار استفاده میکند و این به خودی خود میتواند اینده این پروژه کریپتویی را به چالش بکشد همانطور که در حال حاضر بیت کوین در رابطه با این مورد با مشکلاتی مواجه شده است مثلاً یکی از این مشکلات کمبود انرژی در کشورهای اروپایی، این مشکل باعث شده تا کشورهای مانند فرانسه عملیات ماینینگ و استخراج بیت کوین را به دلیل مصرف انرژی بالا ان ممنوع کنند و تاثیری بر اکوسیستم بیت کوین بگذارد.برای بیت کوین کش هم میتواند این مدل اتفاقی در دراز مدت رخ بدهد.عملکرد مشابه این رمز ارز به بیت کوین میتواند در آینده برخی از مشکلات فعلی بیت کوین باشد.

بیت کوین کش میتواند جایگزین بهتری از بیت کوین برای پول های سنتی باشد اما با داشتن رقبای سختی مانند رمز ارز دوج کوین DOGE  زیاد شانسی در این مورد نخواهد داشت.بیت کوین کش میتواند اینده ارزشمندی را بدست آورد زیرا کوین های آن مانند بیت کوین به ۲۱میلیون واحد محدود شده اند و این با مرور زمان بیت کوین کش را ارزشمند تر و ثابت تر خواهد کرد.

درباره آینده رمز ارز بیت کوین کش BCH بهتر است بگویم بیت کوین کش یک رمز ارز غیر متمرکزی است که هیچ کسی بر روی آن نظارت ندارد و این مورد اعتماد اور هست برای سرمایه گذاری افراد روی این رمز ارز.

مشابه بودن به بیت کوین به جای رقیب بودن با بیت کوین دکمه ای شانس برای انفجار بیت کوین کش در دراز مدت خواهد بود.مخصوصاً این رمز ارز که سرعت بالای در انتقال دارایی ها دارد و کارمزد شبکه ان هم قابل صرفه تر نسبت به بیت کوین و رقبا است.همین مورد میتواند بیت کوین کش را در دسته کالاهای دیجیتالی دسته بندی کند.

در این مطلب توضیحات مختصری و مفیدتری را برایتان درباره رمز ارز بیت کوین کش BCH نوشتیم امیدواریم برایتان مفید واقع شده باشد.

حتما نظرات کریپتویی تان را در همین پست کامنت کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «درباره رمز ارز بیت کوین کش BCH چه میدانید؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا