رفتار شناسی کاربران کریپتو از نگاه بزرگترین صرافی ایرانی

رفتارشناسی کاربران کریپتو در سال ۲۰۲۲ از نگاه بزرگترین صرافی ایرانی.
کاربران نوبیتکس در سال 2022 درمجموع 124 میلیون مرتبه به سایت نوبیتکس مراجعه کرده‌اند که هر مراجعه حدود 8 دقیقه به‌طور میانگین زمان برده است. براین‌اساس، کاربران نوبیتکسی 1897 سال در این پلتفرم سپری کرده‌اند.

رفتار شناسی کاربران کریپتو از نگاه صرافی نوبیتکس
رفتار شناسی کاربران کریپتو از نگاه صرافی نوبیتکس

نکته قابل‌توجه همبستگی نوسان بیت‌کوین با بازدید روزانه سایت نوبیتکس است. در اغلب بازه‌های زمانی، نوسانات قیمت روی بازدید سایت نوبیتکس تأثیر گذاشته است.
آن‌طور که در گزارش رفتار شناسی کاربران کریپتو در نوبیتکس آمده، اعمال «حد ضرر» سهمی 0.18 درصدی را از سفارشات منجر به معامله در نوبیتکس داشته است. این سهم پایین یا ناشی از عدم تمایل کاربران نوبیتکس برای گذاشتن حد ضرر نشأت می‌گیرد یا آن‌ها به‌اندازه کافی حرفه‌ای هستند که حد ضرر معاملاتشان خیلی کم فعال می‌شود. گفتنی است 17.7 درصد از معاملات بر بستر نوبیتکس حاصل از سفارش سریع است و کاربران قصد داشتند فوراً دارایی رمزارزی را فارغ از قیمت، خریداری کنند یا بفروشند.

بد نیست بدانید که روزهای جمعه خلوت‌ترین روز برای سایت نوبیتکس است و آمار بازدید و ترافیک سایت در این روز به حداقل می‌رسد.

نوبیتکس گزارش می کند که شلوغ‌ترین ساعات معامله رمزارزی به بازه زمانی 11 ظهر تا 14 عصر بازمی‌گردد گویا به‌نظر می‌رسد افراد در محل کار و زمان صرف ناهار، تمایل بیشتری به چک‌کردن بازار کریپتو دارند.
در بخش دیگری از گزارش رفتارشناسی کاربران نوبیتکس به سفارشات به تفکیک منبع ارسال اشاره شده که بیش از 50 درصد آن‌ها از طریق اپلیکیشن نوبیتکس به ثبت رسیده است. 62 درصد کاربران اپ اندرویدی این پلتفرم از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنند و 24 درصد نیز کاربر شیائومی هستند.

شایان به ذکر است که رمز ارز دوج کوین DOGE و ارز شیبا SHIBA INU محبوب ترین رمز ارز ها در بین کاربران ایرانی در سال ۲۰۲۲ از نگاه صرافی نوبیتکس بوده است.

محبوب‌ترین شبکه برای واریز و برداشت در میان کاربران نوبیتکس، «شبکه ترون TRX» بوده که بیشترین تعداد کیف پول نوبیتکسی را به خود اختصاص داده است. شبکه‌های بایننس چین و اتریوم نیز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

به چت کریپتویی در تلگرام بروید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا