رمز ارزهای جا مانده از صعود بیتکوین را بشناسید!

این رمز ارزها جا مانده از صعود بیتکوین هستند میتوانید بخرید و با صعودی شدن روند قیمت آنها سود کنید.بسیاری از کاربران بر این باورند که برای خرید بیت کوین دیر شده است یا وقتی رشد خیره کننده رمز ارزهای مانند سولانا ، فچ ای آی، اوالانچ و..را می بینند بدنبال رمز ارزهای می روند که هنوز رشد قیمت آنچنانی نکرده اند بنابراین اگر شما هم بدنبال رمز ارزهای جا مانده از صعود بیتکوین هستند حتما ارزهای دیجیتالی که در این مقاله اشاره میکنیم را بررسی کنید.

پرایوسی کوین ها دسته ای از رمز ارزها که هنوز رشد قیمت آنچنانی نکرده اند.

همانطور که میدانید پرایوسی کوین ها دسته ای از رمز ارزها هستند که امنیت حریم خصوصی کاربران را هدف اصلی خود قرار داده اند. پس از اینکه بیت کوین رالی صعودی را به خود گرفت و از محدوده روانی ۲۰هزار دلار به سمت ۷۰هزار دلار حرکت کرد این دسته از رمز ارز ها نسبت به رشد چند برابری بیتکوین افزایش قیمت قوی نداشتند. رمز ارزهای هوش مصنوعی بلافاصله پس از رشد بیت کوین بطور بالقوه ای رشد کردند تا اینکه همین روند تزریق نقدینگی به میم کوین ها رسید و ارزهای دوج کوین، شیبا اینو و..پپه غورباقه و..بلاخره فاز مثبت گرفتند.

در این میان دسته ای از رمز ارزها دیده میشوند که هنوز نقدینگی که در بازار بیتکوین وجود دارد به آنها تزریق نشده است و هنوز فرصت ها برای خرید و سرمایه گذاری روی انها وجود دارد.

با توجه به این که احتمال اصلاح قیمت بیت کوین در حال حاضر که قیمتی بالای ۷۰هزار دلار دارد وجود دارد خرید بیت کوین و ارزهای که رشد قابل توجه ای را داشته اند کماکان پر ریسک تر خواهد بود نسبت به ارزهای که هنوز رشد آنچنانی نکرده اند.

اگر نمودار قیمتی ارزهای پرچم دار دسته پرایوسی کوین ها را ببینیم خواهید دید که هنوز فرصت خرید این رمز ارز از دست نرفته است.

رمز ارز مونرو یکی از رمزارزهای  جا مانده از صعود بیتکوین هست.
رمز ارز مونرو یکی از رمزارزهای جا مانده از صعود بیتکوین هست.

رمز ارز مونرو XMR یکی از رمز ارزهای قدیمی این گروه از ارزهای حریم خصوصی در ابتدای رالی صعودی خود قرار دارد و تازه از منطقه رِنج قیمتی خود خارج شده است. دش کوین و زی کش هم روندی مشابه مونرو دارند. 

ارز دیجیتالی sero یکی دیگر از رمز ارز های جوان حریم خصوصی است که در سال ۲۰۱۹ ایجاد شد این رمز ارز در حال حاضر از تاریخی ترین سقف قیمتی خود بشدت فاصله گرفته است.

داده های تکنیکال نشان می دهد که این رمز ارز با رشد پرایوسی کوین ها افزایش قیمت چشمگیری داشته باشد.

انتظار می رود در اینده نزدیک حجم نقدینگی که در بازار بیتکوین وجود دارد به این دسته از رمز ارز ها وارد شود و قیمت آنها افزایش داده شود.

توجه: کلیه توضیحات این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی به کاربران بوده و توربو پلی کریپتو هیچ گونه مسئولیتی درقبال ورود سرمایه روی رمز ارزها بر مبنای این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا