رمز ارز اتریوم ETH را دقیقاً بررسی کنید صفر تاصد اتریوم

اگر میخواهید صفر تاصد رمز ارز اتریوم ETH را بدانید پس دقایقی با ما همراه شوید و ارز دیجیتالی اتریوم را بیشتر بشناسید.در این مطلب سعی میکنیم موضوعات مختلف مرتبط با اتریوم را به چالش بکشیم و بحث کنیم.
اتریوم یکی دیگر از رمز ارز های دیجیتالی است که غیرمتمرکز بوده و پشتوانه مالی هم نیز ندارد.
این پول رمز نگاری شده دومین ارز بازار کریپتو کارنسی از لحاظ ارزش کلی بازار است.اتریوم با داشتن ۳۸درصد از ارزش بازار کریپتو کارنسی دومین رمز ارز بازار است که با واحد اختصاری ETH شناخته میشود.
اتریوم هم بلاکچین مختص خودرا دارد.

اتریوم چیست؟ 

اتریوم یک پلتفرمی است که متکی به بلاکچین است شبکه اتر برای حذف واسطه ها از امور مختلفی مانند شبکه های اجتماعی ،بازی ها و..ساخته شده است.

اتریوم بر خلاف بیت کوین که یک شبکه همتا به همتا است اتریوم شبکه ای است که روی آن میتوان انواع کاربرد ها را ایجاد کرد.

اتریوم یک سیستم عامل است که امکان ایجاد اپلیکیشن های غیرمتمرکز را میدهد.

رمز ارز اتریوم ETH از این جهت به ارزهای نسل دوم شهرت دارد.

شبکه اتریوم ویژگی های مختص به خودش را نیز دارد که در برخی از این ویژگی ها با بیت کوین و رمز ارز های نسل اول مانند لایک کوین و..مشترک است.

پرداخت های مالی به هر نقطه از دنیا با استفاده از شبکه اتریوم ، این ویژگی در رمز ارز بیت کوین هم وجود داشت که با استفاده از سامانه p2pیا همتا به همتا انتقال پول صورت می گرفت.

شبکه اتریوم در واحد زمان تعداد تراکنش ها بیشتری را در مقایسه با شبکه بیت کوین پردازش میکند.

حفظ حریم خصوصی کاربران از دیگر ویژگی های شبکه اتریوم است از انجا که تمام پرداختی ها و واریزی ها بصورت ناشناس در این شبکه انجام میشود سیستم اقتصاد محوری که برای اتریوم ایجاد شده است برای استفاده از آن نیاز به تایید هویت ندارید.

حذف واسطه ها میتواند یکی از مهمترین ویژگی های شبکه اتریوم باشد ،اتریوم هم با استفاده از حذف واسطه ها باعث کاهش مالیات و کارمزد نیز میشود.اگر یادتان باشد بیت کوین هم همین ویژگی را دارا بود.

توسعه دایمی اپلیکیشن ها در شبکه اتریوم ،اتریوم پلتفرمی است که میشود بر روی آن اپلیکیشن های را ایجاد کرد روبه رو شدن با این صحنه بشدت رقابت بین آپلیکیشن ها زیاد است.وجود شبکه های مختلفی که بر روی اتریوم فعالیت میکنن نتایج معقول بهتری را از رمز ارز اتریوم ETH انتظار میرود.

شبکه اتریوم چگونه کار میکند؟

رمز ارز اتریوم هم همانگونه که در بالا توضیح دادیم بلاکچین مختص خودرا دارد اما نحوه کارکردش با بیت کوین متفاوت است.

برای اینکه بهتر درک کنید از عملکرد شبکه اتریوم بیاید از ماشین حساب ارزدیجیتال شروع کنیم.تراکنش های که در بلاکچین رمز ارز اتریوم انجام میشود با رمز نگاری انجام میشود تا ایمن باشد.

کاربران این شبکه هم با رایانه ها نقش استخراج کننده های رمز ارز اتر را دارند که با محاسباتی که شبکه اتریوم حل میکنند رمز ارز اتر دریافت میکنند.

به این زنجیره ای که شکل میگیرد ماشین حساب ارزدیجیتال می گویند.دقیقاً مشابه فرایند تولید و استخراج بیت کوین. 

شبکه اتریوم هم از همین زنجیره برای تایید تراکنش ها ، انتقال دارایی ها ، تولید اتر و ..استفاده میکند.

نکته:توکن اتر با شبکه اتریوم فرق میکند ، توکن اتر پاداشی هست که به استخراج کننده ها تعلق میگیرد یا همان اتر تولید شده.

اما شبکه اتریوم زنجیره ای از بلاک های است که توسط استخراج کننده ها تشکیل داده میشود.در واقع شما اتریوم که خرید میکنید توکن اتر را خریداری میکنید.

قابلیت های شبکه اتریوم.

قابلیت های شبکه اتریوم بر خلاف بیت کوین بشدت بیشتر بوده و مانند شبکه بیت کوین BTC  تک بُعدی نیست.

شبکه اتریوم کلی تر اگر بگویم خدمات بیشتری از خود ارائه داده تا کاربران آزادانه تر در این شبکه عمل کند.

جدا از اینکه با استفاده از شبکه اتریوم میتوان پول را به هر نقطه از دنیا انتقال داد بلکه شبکه اتریوم قابلیت انجام عملیات قرض گرفتن ،قرض دادن پول به افراد را هم دارد.

قابلیت بعدی که دارد با استفاده از قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم افراد میتوانند بدون حضور فیزیکی یا وجود کالای فیزیکی با همدیگر قرار داد ببندند تا زمانی که هر دو طرف تراکنش به توافق رسیدند و شرایط اماده بود عملیات خودکار در شبکه اتریوم اجرا شود.

ساختار شبکه اتریوم به شکلی است که کاربران را قادر میسازد تا اپلیکیشن های که مرتبط با شبکه و قراداد های هوشمند را در شبکه اتریوم پیاده کنند.

این بدین منظور که کاربران دیگر نیازی به سرور برای اجرای اپلیکیشن نداشته باشند.

قابلیت های شبکه اتریوم طیف وسیعی از نوآوری ها را شامل میشود و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها با بهره وری از سرعت این شبکه قدرتمند مدام در تولید و توسعه بیشتر امکانات در شبکه اتریوم هستند.

استخراج رمز ارز اتریوم ETH

استخراج اتریوم توسط کاربران رایانه ها صورت میگیرد.دقیقاً در استخراج رمز ارز اتریوم هم از ماشین حساب ارزدیجیتال برای محاسبات سنگینی که در شبکه انجام میشود استفاده میشود.

استخراج اتریوم توسط کارت گرافیک ها صورت میگیرد که درکل جهت استخراج هذینه زیادی را طلب میکند. 

برای استخراج رمز ارز اتریوم ETH باید مراحل زیر را انجام بدهید.

1-تهیه سیستم سخت افزاری و قدرتمند یا ریگ استخراج.

2-ساخت کیف پول معتبر جهت نگهداری و ذخیره اتریوم های استخراج شده‌.

3-شروع کار با سیستم و پیوستن به استخر استخراج. 

ریگ استخراج چیست؟

ریگ استخراج یا ریگ استخراج کارت گرافیک به معنایی یک پک از سیستم سخت افزاری است.هر ریگ استخراج تعدادی از کارت های گرافیک روی آن نصب شده است.ریگ استخراج را میتوان بصورت اماده نیز خریداری کرد یا خودتان با سرهم کردن قطعات کامپیوتری درست کنید.

یک ریگ استخراج تشکیل شده از قطعات زیر.

1-کارت گرافیک قدرتمند اصلی ترین قسمت ریگ استخراج اتریوم است ،از آنجا که هر کارت گرافیکی میتواند استخراج کند اما با توجه به مدل ها و قدرت پردازشانها ممکنه هر کارت گرافیکی از لحاظ اقتصادی بصرفه نباشد.

از طرفی دیگر عملیات استخراج اتریوم علاوه بر اینکه نوعی سرمایه گذاری بحساب میاد باید در تهیه کارت گرافیک بهترین مدل ها را انتخاب کنیم و با استفاده از یک ماشین حساب ارزی میزان مصارف انرژی را هم محاسبه کنید تا میزان سوددهی استخراج اتریوم بدست تان اید.

دقت کنید که فضای خنک و خشکی را برای استخراج اتریوم با کارت گرافیک اختصاص بدین،زیرا استخراج با کارت های گرافیکی گرما و حرارت زیادی را تولید میکنند حتما باید از فن های خنک کننده و سیستم های هشدار دهنده گرما استفاده کنید.

2-شاسی ریگ هم یکی دیگر از اجزای سازنده یک ریگ استخراج است.شاسی ریگ نگهدارند قطعاتی است که روی آن نصب شده اند.

شاسی را خودتان هم میتوانید بسازید اما باید محکم باشد تا قطعات روی آن پیج شوند و ثابت بمانند.

3-پاورمناسب یامنبع تغذیه ، 3-پاورمناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات ریگ است شاید برای یک سیستم خانگی منبع تغذیه ۳۰۰یا ۵۰۰وات کافی باشد اما ،برای چندین کارت گرافیک به پاور قدرتمندترین احتیاج پیدا خواهید کرد. 

4-رم RAM استخراج به رم زیادی احتیاج ندارد شما با یک رم ۸یا ۱۶گیگ شروع به ماین کردن کنید.

5-پردازنده مرکزی،برای استخراج با چند کارت گرافیک انگشت شمار به cpuیا پردازنده قدرتمندی احتیاج ندارید یک پردازنده معمولی که با مادربرد شما سازگارباشد کافی خواهد بود.

کابل های مورد نیاز ،اینترنت ثابت و مادربرد از دیگر اجزای سازنده یک ریگ استخراج میباشد. 

ساخت کیف پول برای استخراج

همانطور که میدانید در بازار کریپتو کارنسی هر کسی مسولیت دارایی هایش را بر عهده خواهد داشت بنابراین در بکاپ گیری از کیف پولی که میسازید کم کاری نکنید تا در مواقعی که سیستم دوچار آشکار شد بتوانید دارایی هایتان را بازیابی کنید.

شما از هر دو نوع کیف های سخت افزاری و نرم افزاری در جهت استخراج اتریوم میتوانید استفاده کنید .

کیف پول تراست والت میتواند گذینه مناسبی برای وصل کردن به استخراج باشد.

وصل شدن به استخر استخراج 

شروع کار استخراج با عبور کردن از مراحل بالا صورت میگیرد.استخر استخراج به معنی ساده فرض کنید یک برنامه است که تمام استخراج کننده ها در آن حضور دارند و همگی سعی میکنند تا استخراج انجام شود.در این شرایط بوجود امده هر استخراج کننده ای به اندازه توان پردازشی اش سود خواهد برد.

جدا از استخراج راهکاری برای کسب اتریوم رایگان است؟

امروزه با رشد چشمگیری که تکنولوژی بلاکچین  در دنیا داشته هر روزه حامیان قدرتمندی در سراسر دنیا به این بازار می پیوندند خیلی از افراد دست به ساخت برنامه ها ، سایت های کریپتویی می زنند.بنابراین راهکارهای برای کسب اتریوم رایگان بشدت زیاد هست که در بازار توربو پلی کریپتو هم میتوانید با دنبال کردن روش های مرتبط با اتریوم این رمز ارز را رایگان کسب کنید.

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتالی است که تنها هدفش غیرمتمرکز کردن همه چیز بوده است قابلیت های ارزشمند اتریوم در دنیای مجازی این رمز ارز را به یکی از ارزشمندترین ارزها پس از بیت کوین تبدیل کرده است.

استخراج اتریوم امروزه یک سرمایه گذاری روی یک صنعت نوپا محسوب میشود و راه اندازی تجهیزات استخراج اتریوم نیز بشدت هذینه بر خواهد بود.

استفاده از تکنیک ها و روش های که اتریوم رایگان میدهد در وحله اول قابل صرفه تر و بدون هزینه خواهد بود تا استخراج .

اما استخراج اتریوم هم علاوه بر دانش بالایی که میطلبد تجهیزات و فضای خاص خود را نیز میخواهد.بنابراین شاید تکنیک های را یاد بگیرید که سود زیادی یا بکارتان زیاد نیایند اما هذینه پایین تری از شما صرف بدست اوردن اتریوم رایگان خواهد شد.

راهکارها زیاد هست زیاد وارد جزئیات کسب اتریوم رایگان نمیشویم چونکه در سایت توربو پلی کریپتو روشهای کسب اتریوم رایگان خیلی زیاد هست.

اینده و تحلیل رمز ارز اتریوم

اگر اتریوم را از جهت مختلفی تحلیل کنیم متوجه اینده درخشان اتریوم خواهیم شد در این قسمت اتریوم را تحلیل نخواهیم کرد اما انچه را که بر قیمت اتریوم اثر میگذارد را در اینجا مطرح خواهیم کرد تا بر این اساس کمک کنیم تا خودتان تحلیل کنید این رمز ارز را.

قیمت اتریوم هم مانند سایر رمز ارز ها به نسبت میزان عرضه و تقاضا تعیین میشود.یکی از عواملی که میتواند بر قیمت این رمز ارز در اینده اثر بگذارد اپلیکیشن های هستند که بر بلاک این ارز کار میکنند.

این برنامه ها که ساخته شده تیم ها خلاق در زمینه ارزهای دیجیتالی است میتوانند نقشی در قیمت اتریوم ایفا کنند.

رقابت تنگاتنگ با رمز ارز های قدرتمندی مانند بیت کوین ،سولانو،کاردانو و..میتواند قیمت اتریوم را به چالش بکشد.

افزایش کارمزد انتقال در شبکه اتریوم در اینده ممکنه بسیاری از کاربران را از جابجایی دارایی ها در این شبکه باز دارد که باعث ضعف  شبکه اتریوم شود.در هر حال خیلی از عوامل دیگر هم میتوانند بر قیمت اتریوم اثر بگذارند. 

نحوه بر خورد دولتها با مسئله رمز ارزها ، سیاست ها پولی کشورهای مختلف دنیا و حتی جنگ های بین دو کشور با قیمت ارزها ربط پیدا میکند.بنابراین  شرایط فعلی اتریوم و کلا بازار کریپتو کانسی میتواند قیمت اتریوم را تغییر بدهد.

وبسایت رسمی رمز ارز اتریوم 

https://ethereum.org/en/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا