رمز ارز بایننس BNB بررسی کامل این رمز ارز .

رمز ارز بایننس BNB یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده است که از فناوری بلاکچین بهره برده است. BNB نماد اختصاری رمز ارز بایننس در بازار کریپتو کارنسی میباشد.

صرافی بایننس توسعه دهنده رمز ارز بایننس BNB هست.بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارزهای دیجیتالی در دنیاست .این صرافی با رکورد یک میلیارد دلار معامله در یک روز جزو صرافی های مهم و رکورد دار در زمینه ارزهای دیجیتالی میباشد.صرافی بایننس در ابتدای اغاز بکار خود در کشور چین فعالیت داشت اما به دلیل مخالفت های دولت چین با رمز ارز ها این صرافی به کشور ژاپن انتقال یافت و پس از مدتی به کشور مالت مستقل شد.

رمز ارز بایننس BNB چیست؟

رمز ارز بایننس یک ارز دیجیتالی اصلی بازار کریپتو کارنسی است این رمز ارز پس از رمز ارز بیت کوین و رمز ارز اتریوم در جایگاه سوم بازار قرار دارد.این رمز ارز در سال ۲۰۱۷ پس از عرضه به بازار قیمتی 0.01 دلار داشت .با لیست شدن bnbدر صرافی بایننس طولی نکشید که پس از گذشت شش ماه قیمت ان به 25دلار رسید و این رمز ارز به سرعت معروف شد.بایننس کوین در اصل یک توکن اتریوم است که تحت استاندارد ERC20 بر روی شبکه اتریوم کار میکند.این توکن در بازار آزاد معامله میشود و مانند بیت کوین و USDT ،تتر ،دلار نوسان پیدا میکند.ذخیره سازی و هولد این رمز ارز در کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری امکان پذیر بوده است و در کل هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی کنید از این رمز ارز هم پشتیبانی خواهد کرد.

BNB چگونه کار میکند؟

BNB هم مانند سایر دارایی های دیجیتالی دیگر است که به میزان خرید و فروش آن قیمتش تغییر میکند .BNB به طور کلی با دو بلاکچین بایننس چین و بایننس اسمارت چین در تعامل است.بایننس اسمارت چین کلا شبکه ای است که جدا از بایننس چین ساخته شده است اما به موازات این شبکه کار میکند.اسمارت چین ویژگی های جالب تری را در اختیار کاربران میگذارند از جمله قرارداد های هوشمند. در اصل هدف از اسمارت چین این بوده که ضمن حفظ توان عملیاتی بایننس چین  قرارداد های هوشمند را به اکوسیستم اضافه شود.

کاربرد bnb چیست؟

بی ان بی کاربرد های زیادی دارد از انجا که BNB رمز ارز بومی صرافی بایننس بوده است در تخفیفات مورد استفاده قرار میگیرد.کاربرد دیگری که دارد بسیاری از فروشگاه های آنلاین از این رمز ارز در جهت خرید و فروش محصول استفاده میکنند.وام گرفتن با بایننس تا حساب کردن هذینه های سفر کاربرد های است که تاکنون میلیون ها نفر از ان استفاده کرده اند.بسیاری از معامله گران bnbرا برای پرداخت کارمزد شان استفاده میکنند.

نحوه خرید رمز ارز bnb

این ارز دیجیتالی را شما میتوانید از یک صرافی معتبر خریداری و در کیف های پول سخت افزاری و نرم افزاری که برای آن وجود دارد نگهداری و ذخیره کنید.پس از خرید ارز بایننس شما میتوانید ان را به بیت کوین یا دلار یا هر رمز ارزی دیگری تبدیل کنید.یکی از صرافی های که میتوان برای خرید رمز ارز بی ان بی به ان اشاره کرد صرافی بایننس است که به دلیل کارمزد های پایین در معاملات و پشتیبانی از رمز ارزهای بیشتر مورد توجه کاربران کریپتوی قرار گرفته است.

از جمله کیف پول های سخت افزاری که برای هولد این ارز وجود دارد میتوان به کیف پول لجرنانو ، ترزور، و کیف های نرم افزاری مانند کیف پول تراست والت و کوینومی اشاره کرد.

اینده و تحلیل رمز ارز بی ان بی

از انجا که این رمز ارز تحت شبکه اتریوم فعالیت میکند قیمت اتریوم هم میتواند بر روی bnb اثر بگذارد.

از طرفی دیگر رمز ارز BNBبرای اینکه اینده بهتری را تجربه کند باید از خود صرافی بایننس فراتر برود.خدمات صرافی بایننس میتواند روی رمز ارز بی ان بی موثر واقع شود زیرا جدا از خود صرافی بایننس، بسیاری از کاربران از BNBدر خرید و فروش های روزانه شان نیز استفاده میکنند کا اگر همین روند ادامه یابد و به سایر نقاط دنیا هم برسد قطعاً بازار این رمز ارز دگرگون خواهدشد.وجود اسمارت چین و قرارداد های هوشمند هم میتواند روی قیمت این رمز ارز اثر گذار باشد.در کل اینده رمز ارزها بصورت غیر منطقی میتواند تغییر کند.

وبسایت رسمی رمز ارز BNB

https://www.bnbchain.org/en

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا