رمز ارز های صنعت گیمینگ چگونه ایجاد شده اند؟

چقدر رمز ارز های صنعت گیمینگ را می شناسید؟در این مقاله قراره رمز ارز های گیمینگ را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار بدهیم پس همراه شوید با همین مقاله. 

رمز ارز های صنعت گیمینگ چگونه ایجاد شده اند؟

نحوه پیدایش ارزهای حوزه بازی ها
نحوه پیدایش ارزهای حوزه بازی ها

بازی های مجازی در حوزه گیمینگ از قدیم الایام تا کنون یکی از پر طرفدار ترین پلت فرم های سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی بوده است.

با ظهور رمز ارز ها و فناوری بلاکچین توسعه دهندگان صنعت گیمینگ تصمیم گرفتند تا از فناوری بلاکچین و رمز ارز ها برای پیشرفته ساختن و جذاب تر شدن بازی ها استفاده کنند تا کاربران بازی گوش به آرزوی دیرینه خود که کسب درامد از بازی ها بود برسند.

از این رو رمز ارز های صنعت گیمینگ با هدف جذاب سازی و امتیاز دهی به کاربران در بازی ایجاد شدند.

بکارگیری توکن ها در بازی ها بشدت به صنعت گیمینگ و بازی سازی رونق بخشید تا هنوزم پر طرفدار تر از قبل باشند.

بکارگیری فناوری بلاکچین و رمز ارز ها چگونه به بازی ها رونق داد؟

بلاکچین و بازی ها
بلاکچین و بازی ها

جالب است بدانید که بکارگیری فناوری بلاکچین و رمز ارز ها در گیمینگ نه تنها به بازی ها رونق بخشید بلکه باعث شد تا گیمر ها از بازی های کریپتوی درامد بدون واسطه داشته باشند.

فعالان بازی های اینترنتی میتوانند در بازی ها با بازی کردن و کسب امتیاز در بازی توکن های رمز ارزی را بدست آورند.

معمولاً از توکن های مثلثی شکل برای پاداش دهی در صنعت گیمینگ بشدت استفاده شده است زیرا اکثریت این توکن ها که مبتنی بر فناوری بلاکچین شکل گرفته اند بر روی شبکه های بلاکچینی مانند شبکه رمز ارز اتریوم ETH و سایر بلاکچین های که قابلیت قرار دادن آپ و قرار داد های هوشمند را دارند کار میکنند.

از طرفی دیگر توسعه دهندگان بازی ها میتوانند بدون ارتباط و بدون واسطه بازی های که ساخته اند را به کاربران بفروشند و به درامد برسند یا در بازی ها برای ارتقاء بازی از کاربران با استفاده از توکن های گیمینگ هذینه ارتقاء بازی را بگیرند و به درامد برسند.

با اینکه مزایای جالب و پرهیجانی جهان کریپتو به صنعت گیمینگ هدیه داده است بازی ساز های این صنعت بدنبال ایجاد رمز ارزهای مختص بازی حرکت کرده اند در نتیجه این انقلابی که شکل گرفته در صنعت گیمینگ منجرب به پیدایش رمز ارزهای شده است که به انها رمز ارز های صنعت گیمینگ می گویند.

بازی های زیادی مانند بازی اکسی اینفینیتی بازی جالب گیمری و بازی زد ران از مسابقه اسب دوانی در حال حاضر از فناوری بلاکچین و رمز ارز ها استفاده می کنند.

سه رمز ارز معروف در صنعت گیمینگ 

با ورود فناوری کریپتو کارنسی به صنعت گیمینگ ارزهای دیجیتالی بشدت زیادی برای بازی ها ساخته شد و در این مقاله معرفی تمام رمز ارزهای گیمینگ قابل گنجانیدن نیست لذا سه رمز ارزی که محبوبیت بیشتری در بازی ها دارند را در ادامه معرفی کرده ایم.

رمز ارز سند باکس 

رمز ارز سند باکس در سال ۲۰۱۱میلادی شروع بکار کرد این رمز ارز که مبتنی بر بلاکچین اتریوم کار میکند در قالب بازی های مختلفی به کاربران اجازه میدهد تا شروع به ساخت توکن های NFT کنند و از این طریق به درامد از بازی ها برسند.

رمز ارز انجین کوین

یکی دیگر از رمز ارزهای حوزه بازی ها رمز ارز انجین کوین است این رمز ارز که بر روی بازی های ویدئویی متمرکز شده است تا کنون توانسته بیش از ۲۰ میلیون گیمر را از سراسر جهان به خود جذب کند که در رده رمز ارز های صنعت گیمینگ بینظیر بوده است.

دفتر مرکزی شرکت انجین در سنگاپور است و از سال ۲۰۱۹ با شرکت سامسونگ وارد همکاری شده است. 

رمز ارز اکسی

بازی اکسی اینفینیتی و توکن اکسی
بازی اکسی اینفینیتی و توکن اکسی

اکسی در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد این توکن که بر بستر بلاکچین اتریوم کار میکند دارای حق مالکیت NFT میباشد.

ارز اکسی در بازی اکسی اینفینیتی توکن حاکمیتی این سیستم شناخته میشود و از نوع توکن مثلثی شکل است.

امیدواریم این مطلب برایتان سودمند باشد به چت کریپتویی در تلگرام بروید و آنجا نظر بدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا