رمز ارز یونی سواپ UNI را بررسی کنید حقایق این رمز ارز

یونی سواپ UNI یک ارز رمزنگاری شده است که بصورت غیرمتمرکز فعالیت میکند.این ارز دیجیتالی یک توکن غیر متمرکز است که بر بلاکچین رمز ارز اتریوم ETH فعالیت میکند.

البته این رمز ارز یک صرافی محبوب هم دارد بنام صرافی یونی سواپ دارد البته توکن یونی با صرافی یونی سواپ فرق میکند.توکن UNI دارایی های هستند که در انتقال ارزش مورد استفاده قرار میگیرند اما صرافی یونی سواپ پلتفرمی است برای ارائه خدمات ارزی به کاربران بازار.

رمز ارز یونی سواپ UNI چیست؟

رمز ارز یونی سواپ در سال ۲۰۱۷ توسط هایدن ادامزن ایده پردازی شد و در سال ۲۰۲۰ در بازار رسماً عرضه شد حدود یک میلیارد توکن از این رمز ارز در همان ابتدای راه اندازی توسط صرافی یونی سواپ به بازار عرضه شد. این رمز ارز که با نماد UNI در بازار شناخته شده است.یونی سواپ قابلیت استخراج دارد و تحت استاندارد شبکه اتریوم ERC20 کار میکند.این پول مجازی به کاربران اجازه انتقال دارایی ها را بدون وجود شخص سوم میدهد.البته از رمز ارز یونی سواپ UNI برای وثیقه گذاری و سرمایه گذاری هم استفاده میشود.UNI یکی از رمز ارز های جوان بازار است‌ و در جایگاه ۲۲ در بازار کریپتو گرفته است.این رمز ارز پلتفرمی انلاین برای جابجایی های دارایی هاست و در آن کاربران با یکدیگر میتوانند تعامل داشته باشند.

مزایای  UNI

امنیت یونی سواپ قابل تضمین است با وجود شبکه اتریوم و همچنین پلت فرم صرافی یونی سواپ. البته که نداشتن بلاکچین اختصاصی برای یک رمز ارز یک عیب میباشد اما UNI با اینکه بلاکچین ندارد در بازار شهرت خوبی را بدست آورده است.خرید یونی سواپ از صرافی های داخلی و خارجی هم میتوان جزو مزایای این رمز ارز باشد با معروف شدن یونی خیلی از صرافی و کیف پول ها از این رمز ارز پشتیبانی کردند.از مزایای دیگر یونی سواپ غیرمتمرکز بودن صرافی ان است که به دلیل حریم خصوصی که بوجود می آورد افرادی بیشتر را به سمت خود میکشد.قدرت نوسان uni قابل قبول بوده است و انتخاب این رمز ارز برای ترید خیلی عالی خواهد بود.

استخراج رمز ارز یونی سواپ 

این ارز رمزنگاری شده هم قابلیت استخراج دارد اما روش استخراج آن وصل شدن در یک استخر نقدینگی یک رمز ارز در اصل شما با وصل شدن به استخرهای زیر میتوانید رمز ارز یونی سواپ UNI را استخراج کنید.

1-اتریوم/تتر

2-اتریوم/دای 

3-اتریوم/یواس دی سی

جدا از شرایط نقدینگی ، شرایط دیگری هم برای استخراج این رمز ارز وجود دارد که باید ادرس های اتریوم با قرارداد های هوشمند ارتباط داشته باشند.

صرافی ها و کیف پول های UNI

این رمز ارز را از صرافی های بسیاری از جمله بایننس ،جوزا،کوین بیس نیز میتوانید خریداری و هولد کنید.اما یونی سواپ را در کیف پول های متعددی از جمله متامسک،کوین بیس ولت،پوریتس،ولت کانکت میتوان نگهداری کرد.البته که علاوه بر اینکه یونی سواپ در خیلی از صرافی های خارجی لیست شده است در صرافی های داخلی هم میتوان در خیلی از صرافی ها این ارز دیجیتالی را مشاهده کرد.

تحلیل و اینده رمز ارز یونی سواپ 

یونی سواپ همانطور که گفتیم جزو ارزهای جوان بازار بشمار می اید این رمز ارز طبق بررسی و اینده نگری های تحلیل گران بزرگ اینده روشنی خواهد داشت زیرا فعالیت در شبکه اتریوم و داشتن یک پلت فرم خدماتی غیرمتمرکز و داشتن بازار پر نوسان بهشتی را میتواند برای ترید کننده ها بوجود آورد.قیمت اتریوم بدون تاثیر در قیمت یونی نخواهد بود وابستگی یونی سواپ به اتریوم یک امر طبیعی میباشد.سودمند باشید.

وبسایت رسمی رمز ارز یونی سواپ 

https://uniswap.org

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا