شغل تحلیل گری رمز ارز ها چقدر میتواند درامدزا باشد؟این مطلب برای تحلیل گران است!

داشتن یک شغل پردرامد و سودمند برای بسیاری از بیکاران یک ارزو است برای شما چگونه؟این دفعه در همین مطلب شغل تحلیل گری رمز ارز ها را از جهت های مختلفی بررسی خواهیم کرد تا اگر میخواهید یک تحلیل گر ماهر در زمینه ارزهای دیجیتالی شوید و از شغل تان درامد بدست اورید سر نخ های از اینده شغلی خود بدست اورید.

شغل تحلیل گری رمز ارز ها را از کجا شروع کنیم؟

شغل تحلیل گری رمز ارز ها چقدر درامد دارد؟
شغل تحلیل گری رمز ارز ها چقدر درامد دارد؟

قبل از شروع باید بدانید که شغل های رمز ارزی نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند. تحلیل گری رمز ارز ها هم شغلی است که به مدارک تحصیلی و دانشگاهی جهت استخدام نیاز ندارد و افرادی که مدارک تحصیلی مرتبط با رشته های مالی ،مدیریت سرمایه،حسابداری و..دارند استخدام شرکت های سرمایه گذاری و مربوط به کریپتو کارنسی میشوند.برای شروع تحلیل گری ابتدا باید یک کسب و کار رمز ارزی قبل از شغل تحلیلگری ایجاد کنید که دانش کریپتوی (Crypto knowledge) شما افزایش یابد.

از بهترین مشاغل رمز ارزی برای افراد مبتدی میتوان به محقق کریپتو و نویسندگی ،یا تریدینگ در زمینه ارزهای دیجیتالی اشاره کرد.بدون شک مسیر تحلیل گری لازمه دانش بالا و تجربه بالای خواهد بود بنابراین شما با انتخاب یک شغل ساده کریپتویی میتوانید ابتدا سطح علم تان را در زمینه ارزهای دیجیتالی افزایش بدهید و سپس روی شغل تحلیل گری رمز ارز ها متمرکز شوید.

شما میتوانید از هر گونه اموزش های رمز ارزی ازجمله ویدیو های آموزشی، شرکت در کلاس های آنلاین، خواندن مطالب کریپتویی ،دنبال کردن اخبار کریپتویی و..در جهت گسترش سطح دانش کریپتوی تان استفاده کنید.

تحلیل گری نیازمند ایجاد آزمون های عملکردی در جهان رمز ارزها دارد.اینکه فقط شما علم کافی در زمینه رمز ارز ها بدست بیاورید شما را نمی تواند به یک تحلیلگر حرفه ای تبدیل کند بلکه شما در عمل باید از دانش کریپتوی تان استفاده کنید مثلاً معاملاتی بر روی یک رمز ارز انجام بدهید و همین عمل را بارها تکرار کنید تا تجربه کافی بدست بیاورید.

البته تنها به همین معامله کردن مجدد دل خوش نکنید زیرا یک تحلیل گر بازار کریپتو کارنسی باید از تمام زاویه ها به مسئله نگاه کند و با استفاده از دانش و تجربیات و مهارت های خود بهترین راهکار را ارائه بدهد.

میتوان گفت برای شروع بکار در زمینه تحلیلگری سوابق بیشتری در زمینه ارز های دیجیتالی کسب کنید.

شغل تحلیلگری چقدر درامد زا خواهد بود؟

تحلیلگری نتنها در زمینه کریپتو کارنسی(Cryptocurrency)بلکه در اکثر زمینه های اقتصادی و مالی جز پردرامد ترین مشاغل است.اما باید توجه کنید که اکثر تحلیل گرها با توجه به قرارداد شان با طرف سرمایه گذار حقوق دریافت میکنند که در ادامه به چندین نمونه از این قرارداد ها اشاره خواهیم کرد تا بهتر متوجه شوید که تحلیل گران رمزارزی چقدر درامد دارند.

یکی از نمونه های قرار داد رایج بین تحلیل گرها درصدی است مثلاً شخص تحلیلگر و طرف سرمایه گذار طی قرار دادی به توافق می رسند که فرضاً ۲۰درصد از سود معامله به شخص تحلیل گر تعلق بگیرد.

یا در نمونه ای دیگری از قراردادها شخص تحلیلگر از هر معامله درصدی شریک خواهد بود و بخشی از حقوق خود را بعنوان پول پیش دریافت میکند و در قبال آن ضمانت می دهد به تحلیل.

بطور کلی درامد یک تحلیلگر در شرکت های بازرگانی و مالی بستگی به تجربیات ،مهارت ها،سوابق شخصی ،تحصیلات ،و نوع قرارداد او با طرفین خواهد داشت.البته قرارداد ها با توجه به شرایط توافق طرفین ایجاد میشود و شخص تحلیل گر میتواند برای خودش نیز کار کند و بر روی سرمایه خود تحلیل کند.

اگر شما هم بدنبال این هستید که شغل اینده تان تحلیلگری در زمینه ارزهای دیجیتالی باشد میتوانید به بازار توربو پلی کریپتو بروید و از همین الان سطح دانش کریپتوی تان را تقویت کنید با خواندن مطالب کریپتویی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا