صفر تا صد رمز ارز کاردانو ADA

اگر میخواهید صفر تا صد رمز ارز کاردانو ADA را بدانید از این مطلب راحت رد نشین. از انجا که بازار رمز ارز ها هر روز داغ تر از دیروز میشود پس بهتره در مورد رمز ارز ADA بیشتر بدانید.کاردانو با واحد اختصاری ADA نشان گذاری شده است در واقع به واحد های کاردانو ADA نیز می گویند.

رمز ارز کار دارنو هم مانند سایر ارزهای دیجیتالی از فناوری بلاکچین برای انتقال تراکنش ها و تایید انها بهره میبرد .

ساختار شبکه ای این رمز ارز هم تقریباً مشابه رمز ارز اتریوم بوده است.و از قرارداد های هوشمند مانند اتریوم در شبکه کاردانو استفاده میشود.خیلی جالبه که بر بلاکچین کاردانو هم میشود مانند اتریوم اپلیکیشن های را پیاده سازی کرد.

پیدایش رمز ارز کاردانو

ظهور رمز ارز کاردانو و استارت این پروژه نسل سومی از سال ۲۰۱۵ توسط بنیان گذار این رمز ارز آقای چارز هاسکینسون توسعه یافت.چارزهاسکینسون که خودش یکی از اعضای اتریوم بوده است در سال ۲۰۱۷به منظور رفع مشکلات مقیاس پذیری بیت کوین و اتریوم پروژه کاردانو را کلید کرد.درحال حاضر شرکت های مهمی مانند شرکت IOHK و چندین شرکت مهم دیگری در حال توسعه و رشد این ارز دیجیتالی هستند.البته جدا از این شرکت ها صدها تیم دیگر هم بصورت جداگانه برروی برنامه های غیرمتمرکز بر بلاکچین رمز ارز کاردانو فعالیت میکنند.شباهتی که کاردانو با اتریوم دارد نیز به اتریوم ژاپنی هم شهرت دارد.

هدف کاردانو چیست؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد فعال بازار کریپتو کارنسی باشید قطعاً اگر کاردانو را دنبال میکنید و قصد ترید کردن روی این رمز ارز را دارید اگر هدف از ایجاد کاردانو را بدانید و کلا اطلاعات بیشتری از کاردانو کسب کنید طبیعتاً سود بیشتری نصیبتان خواهد شد.

اگر بخواهیم هدف اصلی این رمز ارز را در یابیم در نتیجه نهای پی میبریم که رمز ارز کاردانو برای حل کردن مشکلات عرضه ای که برای رمز ارز های نسل یک و دو وجود داشت راه اندازی شده است.اما از طرفی دیگر باید در نظر بگیریم که کاردانو پروژه های در حال اجرای موفقیت آمیزی دارد مانند همکاری با بانک ها.

رمز ارز کاردانو ADA جزو رمز ارزهای نسل سوم است که از الگوریتم همتا به همتا در تراکنش ها استفاده میکند.

بلاکچین کاردانو ADA

رمز ارز کاردانو با رشد توکن هایش بلاکچین مختص خود را دارد معماری بلاکچین رمز ارز کاردانو به شکلی است که نیاز به شخص سوم در تراکنش ها نیست.

بلاکچین این پروژه از دو لایه اصلی تشکیل شده است.

لایه اجماع و لایه محاسباتی .جدا شدن این دو لایه از یکدیگر در بلاکچین کاردانو اتفاق می‌افتد که یکسری مزایای متمایز کننده ای با سایر رقبای این رمز ارز مانند اتریوم دارد.

جدا شدن این دو لایه باعث میشود تا انعطاف پذیری بیشتری بوجود بیادمخصوصاً در مقایسه با رمز ارز اتریوم.

کلیه معاملات بصورت شفاف در این بلاکچین انجام میشود و کارمزدی که در معاملات صرف میشود خیلی کمتر از سایر بلاکچین ها بوده است.

مقیاس پذیری بیشتری که بلاکچین ADA در مقایسه با رمز ارز های نسل قبلی دارد توانسته مشکلات نسل های قبلی را حل کند.

توجه داشته باشید که مقیاس پذیری دقیقاً همان هش ریت ها هستند از لحاظ عملکردی ، در واقع به حل و انجام تراکنش بر روی یک بلاکچین مقیاس پذیری می گویند.مثلاً بلاکچین بیت کوین در هر ثانیه میتواند هفت تراکنش را پردازش کند که میتواند یکی از مشکلات اساسی برای بیت کوین باشد.

نحوه خرید و نگهداری رمز ارز کاردانو

یکی از بهترین و معتبر تر راههای کسب کاردانو خرید از صرافی های معتبر خارجی و غیر خارجی است.نگهداری رمز ارز کاردانو هم مانند سایر ارزهای دیجیتالی کیف های مخصوص خودش رادارد.

البته این را هم باید در نظر گرفت که بطور کلی میزان کیف پول های ساخته شده برای کاردانو در مقایسه با سایر ارزهای اصلی بشدت کمتر بوده است.

کیف پول های دیجیتالی همیشه امن ترین جا برای نگهداری و هولد کردن هر رمز ارزی بوده اند از این رو کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری برای کاردانو ساخته شده است که شما میتواند با خرید کاردانو از یک صرافی معتبر ، توکن های ADA را انتقال به کیف پولی تان بدهد.

اما اگر بدنبال کسب کاردانوی رایگان هستید میتوانید روشهای جالبی که در بازار توربو پلی کریپتو وجود دارد را دنبال کنید در بازار توربو پلی کریپتو میتوانید روشهای کسب کاردانوی رایگان را جستو جو نماید و روشهای نوین کسب این ارز را دنبال کنید تا بجای خرید این رمز ار از یک صرافی ،با کمی وقت گذاشتن رایگان بدست اورید.یا فرمول ها فراسیگنالی را در جهت ترید کاردانو از بازار توربو پلی کریپتو دریافت کنید.

تحلیل و اینده کاردانو

رمز ارز کاردانو با قیمت 0.02دلار عرضه در بازار کریپتو کارنسی شده در عین حال خیلی از تحلیل گران مشهور هم پیشگویی های از اینده و قیمت کاردانو کرده اند که در ادامه ما هم به برخی از نکات موثر بر قیمت و اینده کاردانو اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم اینده ای برای کاردانو درنظر بگیریم با خوشبینانه ترین حالت ممکن میتوان اتریوم را مثال زد.

قطعاً تا به امروز یکی از دلایل رشد اتریوم ، پروژه ها و اپلیکیشن های بوده که بر بلاک چین اتریوم کار میکنند.

از این رو کاردانو هم قابلیت ثبت آپ های مختلف بر روی بلاکچین خودش را دارد.از این نگاه دقیقا میشه کاردانو را با اتریوم یکی کرد اما یکسری موانع وجود دارد که نخواهد گذاشت کاردانو شانس برنده شدن در این حالت را بدست آورد.مثلا وجود خود اتریوم مانند رقیبی سرسخت برای کاردانو است.

قطعاً پروژه های دیگری که کاردانو دارد در صورتی که بر آنها موفقیت بدست آورد تاثیر قیمتی قابل قبولی را در اینده از کار دارنو خواهیم دید‌ مانند همکاری با بانک ها،مستقل شدن و رسیدن خودکفایی.

کاردانو هم مانند اتریوم دارای رقیب های سرسختی از جمله پولکادات ، سولانو میباشد حتی خود اتریوم هم میتواند در این دسته بندی قرار بگیرد به این نکته هم باید توجه داشت که روی اینده ADA میتواند اثر بگذارد.

نزول یا صعود کل بازار کریپتو کارنسی بنا بر هر دلیلی هم بر قیمت کاردانو اثر خواهد گذاشت.

اگر شما هم نکته ای را می دانید که بر قیمت و اینده رمز ارز کاردانو تاثیر میگذارد در کامنت ها مطرح کنید تا تیم ما در مطالب جدید کاردانو به آن بپردازد.

وبسایت رسمی رمز ارز کاردانو

https://cardano.org

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا