ماشین حساب رمز ارز چیه؟سودتان را حساب کنید!

اگر در صرافی ها به قسمت تبدیل رمز ارز سری بزنید مفهوم ماشین حساب رمز ارز ها بهتر بدست تان خواهد امد. ماشین حساب رمز ارز ها به تبادلی که بین دو رمز ارز مختلف اتفاق می افتد ماشین حساب می گویند‌.

بهتر و ساده تر اگر برایتان این موضوع را باز کنم فرض کنید شما مقداری ارز دیجیتالی سولانودارید و قصد دارید سولانو های تان را بفروشید و بیت کوین بخرید در اکثر صرافی ها بجای اینکه شما این فرایند را طی کنید میتوانید از یک راه خلاصه تری بنام تبادل استفاده کنید یعنی دیگر نیازی به فروش سولانو و خرید بیت کوین نیست فقط مقدار مورد نظرتان را با ارز دیجیتالی مربوطه انتخاب کنید و عملیات را تا پایان ادامه بدهید.

از ماشین حساب رمز ارز ها در کجا استفاده میشود؟

بطور کلی رمز ارز ها پول های هستند که رمز نگاری میشوند تا امن بمانند پایه تشکیل دهنده انها میتواند اعداد بزرگ و کوچک باشد بنابراین وجود ماشین تبادل امری عادی و مهم خواهد بود.

از ماشین های محاسبه کننده رمز ارز ها در صرافی ها ،کیف پول ها ، سایت های تبادل ارزشی ، سایت ها و برنامه های کریپتوی استفاده میشود.از ماشین حساب ها حتی در بازی های کریپتوی هم استفاده شده تا کاربران با دست بازتری بازی کنند.

مزایای وجود ماشین کریپتوی 

حال رسیدیم تا به چندتا از فواید ماشین حساب رمزارز ها اشاره کنیم .

اولین فایده ای که دارد تبادل سریع رمز ارز ها.در ماشین حساب ها محدودیتی برای تبدیل رمزارز ها ندارد بلکه شما میتوانید هر دو ارزی را با یکدیگر عوض کنید.در واقع قیمتی که در این معامله برایتان درنظر گرفته میشود قیمت بازار خواهد بود.فوایده بعدی دیگری که دارد میتوانید مقدار سودتان را از یک رمزارز محاسبه کنید مثلاً رمز ارز کاردانو ADA را با قیمت پنجاه سنت خریده اید حال اگر قیمت این ارز به دو دلار برسد شما چقدر سود خواهید کرد.ماشین حساب ها کارتان را در این خصوص راحت کرده اند و با پر کردن فیلد های ماشین حساب میتوانید سود یا ضررتان را محاسبه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا