من عصبی هستم بیت کوین به من میتواند کمک کند؟

من عصبی هستم بیت کوین به من میتواند کمک کند؟اگر شما هم مانند من شخصی عصبی هستید بهتره روی معاملات ارزهای دیجیتالی متمرکز نشوید!
چند دلیل قانع کننده ای دارم که در طول تجربه بدست اورده ام پس اگر عصبانی هستید فقط یه لحظه متن را بخوانید.

هرگز با عصبانیت به معامله وارد یا خارج نشوید!

معروف ترین شغل اینترنتی کریپتویی تریدینگ trading نام دارد جا دارد بگویم در این شغل من بیش از شش سال فعالیت کردم و کلی اطلاعات ارزشمندی در رابطه با تریدینگ بدست آوردم اما ناگفته نماند که اعصاب که ندارم و نمی توانم خودم را در مواقع حساس معاملات کنترل کنم.

عصبانیت یکی از حالات هر فردی میتواند باشد عصبانیت میتواند از هر مسئله ای شیوع پیدا کند و در نقطه ای به اوج خود برسد بنابراین این خود افراد هستند که در پی تلاطم های عصبانیت قربانی میشوند.

بازار کریپتو کارنسی با توجه به مدرن بودنش توانسته افرادی از تمام نقاط جهان بهم وصل کند تا از یک پول واحدی بنام رمز ارز پیروی کنند.

شرکت در این بازار برای کسب درامد از بازار رمز ارز ها نیاز به خودشناسی کافی دارد و بعد از آن باید با علم کافی بازار را بشناسید.اینکه فقط بازار راهم بشناسید کافی نخواهد بود و اگر نتوانید با خودشناسی خودتان را کنترل نکنید مثل من همین الان از این فناوری دست بکشید.

البته یک توصیه برای دوستان عصبی که میگویند من عصبی هستم بیت کوین میتواند به من کمک کند ؟اگر اعصاب کار کردن در این بازار جهانی را ندارید برای اینکه از فناوری عقب نمانید مقداری رمز ارز برایتان در کیف پولی ذخیره سازی کنید تا در روزگاری بدردتان بخورد این تنها راهی است که رمز ارز ها و بیت کوین میتوانند به افراد بی اعصاب کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا