واحد کوچک بیت کوین چه نام دارد؟حرفه ای هستید کامنت کنید.

اگر فعال در بازار ارزهای دیجیتالی باشید بار ها کلمه ساتوشی به گوشتان خورده است.ساتوشی واحد کوچک بیت کوین است که بر گرفته شده از خالق ناشناس ان ساتوشی ناکاموتو است.

واحد کوچک بیت کوین چیست؟
بیت کوین هم مانند تمام پول های موجود در دنیا دارای واحد های ریز تری بنام ساتوشی است.

بیتکوین و خالق ان ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار به جهان معرفی شد. بیت کوین توسط اشخاص بدون هویتی به نام ساتوشی ناکاموتو ساخته شد که در این باره فرضیه های مختلفی از سوی فعالان بازار ارائه شده است. برخی از کارشناسان این فناوری معتقدند که ساتوشی ناکاموتو یک شخص خاص نبوده بلکه انها گروهی برنامه نویس ژاپنی بوده اند.یا برخی افراد معتقدند ساتوشی ناکاموتو یک شخص بی سواد انگلیسی بوده است که توانسته این پول را اختراع کند.

در هر صورت در این زمینه که ساتوشی ناکاموتو  کیست ؟نظریه های بشدت متنوعی ارائه شده که نمی توان تشخیص داد که کدام یک از نظریه ها واقعیت را بیان می کنند.

ساتوشی واحد کوچک بیت کوین است 

اگر سر رشته ای از این فناوری داشته باشید هر بیت کوین از لحاظ ارزشی برابر با صد میلیون ساتوشی است که بدین شکل در این بازار نوشته میشود.1,00000000

همانطور که میدانید پول ها برای محاسبه شدن نیاز به واحد های کوچکتر دارند مثل دلار که واحد کوچکتر آن سنت است و بیت کوین هم از این مورد بدور نیست.

ارز دیجیتالی بیت کوین با اینکه هویت سازنده های آن هنوز ناشناس است قدرتمند ترین کریپتوی بازار ارزهای دیجیتالی است که از آن طلای دیجیتالی هم یاد می کنند.

به جرئت میتوان گفت که نبود واحد کوچک تری برای بیت کوین ،بیت کوین را به درد سر می انداخت و محاسبات بیت کوینی دوچار مشکل می کرد از مشکلاتی که در شبکه ایجاد میشد که عبور کنیم معمولاً از واحد های کوچک ارزهای دیجیتالی اصلی در صنعت های مختلفی مانند گیمینگ و..برای پاداش دادن به کاربران بشدت استفاده شده است.

کاربران فعال در زمینه کریپتو کارنسی به بازار توربو پلی کریپتو بروید و با ثبت اگهی جدید به شغل اینترنتی کریپتویی تان رونق بخشید تا دیده شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا