وقت خرید رمز ارز هاست!سال 2023

اگر با تحلیلی دراز مدت وارد بازار رمز ارز ها شویم سال ۲۰۲۳ وقت خرید رمز ارز هاست! چند دقیقه به دلایل اصلی فرا رسیدن وقت خرید رمز ارز ها توجه کنید امسال میتواند سال سرنوشت سازی برای صنعت کریپتو کارنسی(Cryptocurrency) باشد و دیگر تکرار هم نشود.

سال ۲۰۲۳ وقت خرید رمز ارز هاست زیرا بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتالی توانسته از بحران های ایجاد شده در سال ۲۰۲۲نجات پیدا کند و در پایین ترین قیمت ها قرار گیرد.

امسال وقت خرید رمز ارز هاست!
امسال وقت خرید رمز ارز هاست!

رمز ارز بیت کوین که امروزه با نام های طلای دیجیتالی و سلطان بازار کریپتو کارنسی شناخته میشود با عبور از سال ۲۰۲۲ توانست از بحران های ایجاد شده نجات پیدا کند همانطور که شاهد بودیم سال ۲۰۲۲اتفاقاتی در جهان واقعی و جهان کریپتو کارنسی رخ داد و نگاه ها به سمتی رفت که ایا با رمز ارزها باید خداحافظی کنیم؟

از جمله بحران های که مسیر صعودی ماندن بیت کوین را نابود کرد میتوان به جنگ اوکراین و روسیه که در سال ۲۰۲۲اغاز شد نام برد.با شروع جنگ اوکراین و روسیه عموم مردم این دو کشور بویژه فعالان کریپتویی این دو از بازار رمز ارز ها فاصله گرفتند زیرا با چالش های اقتصادی ، سیاسی دیگری روبه رو شدند که در اولویت زندگی قرار می گرفت.دولت روسیه با شروع جنگ سوخت رسانی را به بخشی از کشورهای اروپایی قطع کرد و این یکی دیگر از پیامد های جنگ اوکراین و روسیه بود و باعث شد تا کشورهای اروپایی در زمستان با کمبود انرژی مواجه شوند و همین عامل زمینه ساز تورم در اروپا شد.با تمام پیامد های بدی که جنگ اوکراین و روسیه برای بیت کوین داشت باعث شد تا برخی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه اقدام به ممنوعیت ماینینگ و استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتالی کنند.

استخراج بیت کوین انرژی زیادی مصرف میکند
استخراج بیت کوین انرژی زیادی مصرف میکند

عملیات ماینینگ و استخراج بیت کوین بطور کلی انرژی بالای را میسوزاند و این مسئله با وجود اینکه اروپا در سال ۲۰۲۲با کمبود انرژی مواجه شد باعث شد تا استخراج بیت کوین کمتر شود و عرضه بیت کوین بیشتر از تقاضا در بازار ایجاد شود.

سقوط صرافی های رمز ارزی 

با نزولی شدن بیت کوین و لیکوئید شدن بیشتر دارایی های برخی از صرافی ها مانند صرافی اف تی ایکس و صرافی بلاگفای اعلام ورشکستگی کردند و این مورد بشدت بازار کریپتو کارنسی را تحت تاثیر قرار داد.سال ۲۰۲۲ بیت کوین به نزولی ترین قیمت خود دست یافت که در این شرایط برخی از الت کوین های سرشناس بازار مانند سولانا SOL  ریزش بی سابقه ای را تجربه کنند و بخش اعظمی از ارزش شان را از دست دادند.

با سقوط صرافی های رمز ارزی نگاه های بی اعتمادی افراد به بازار کریپتو کارنسی شدت یافت.

تورم اقتصادی در جهانی 

یکی دیگر از عوامل سقوط رمز ارز ها در سال ۲۰۲۲ تورم جهانی بود که افراد را از این فناوری بدور کرد.افزایش قیمت ها در جهان واقعی باعث شد تا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی کمتر انجام شود و افراد سرمایه دار رو به سرمایه گذاری روی دارایی های کم ریسک تر متمرکز شوند.

سال 2023 سالی که میتواند تکرار نشود!

همیشه حسرت پولدار شدن در زمینه کریپتو کارنسی برای افرادی خواهد ماند که از این فرصت ها استفاده نکنند.با وجود تمام اتفاقاتی که در سال 2022 افتاد در نهایت باعث ریزش بیت کوین و رمز ارز ها شد و آنها را در محدوده خریدی خوب برای سرمایه گذاری قرار داد سال ۲۰۲۳ سالی سرنوشت ساز برای افراد و جامعه کریپتوی خواهد بود زیرا سال بعد بیت کوین رویداد هاوینگ خود را در پیش دارد و این یکی از علامت های صعودی شدن بیتکوین را نشان میدهد که در دراز مدت مورد بررسی قرار میگیرد.

سال ۲۰۲۳ میتواند تکرار نشود زیرا بیت کوین در حال صعودی شدن است اگر به تحلیل فوریه 2023 بیت کوین نگاه کنید بهتر متوجه خواهید شد.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد از فرصت های که بازار ایجاد میکند بهترین استفاده را کنید تا پرسود تر از همیشه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا