ویژگی های یک رمز ارز ایده ال چیه ؟ کدوم ارز را بخریم؟

یکی از ویژگی های یک رمز ارز ایده ال برای سرمایه گذاری معتبر بودن ان رمز ارز میباشد مانند رمز ارز رمز ارز بیت کوین BTC اگر شما نگاهی به تفاوت رمز ارز های نوظهور با رمز ارز های اصلی کنید شاید بهتر به معتبر بودن ارزهای اصلی پی ببرید.
همیشه یکی از نکات مهم در جهت سرمایه گذاری معتبر بودن و اعتماد کردن به رشد پروژه ان در اینده میباشد.
ارزهای دیجیتالی که تازه وارد بازار شده اند را نمی توان برای سرمایه گذاری انتخاب کرد مخصوصاً سرمایه گذاری بلند مدت،این رمز ارز ها که ارزش کلی بازار انچنانی هم ندارند باید در نظر داشته باشید که ممکنه پروژه ان رمز ارز با شکست روبه رو شود و کلی از سرمایه تان را به خسارت تبدیل کند.
اکثر هولدر های بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتالی روی رمز ارز های اصلی مانند بیت کوین ، اتریوم ، ترون و..سرمایه گذاری میکنند.

متمرکز بودن یا غیر متمرکز بودن یک رمز ارز

اینکه یک رمز ارز توسط دولت یا یک تیمی نظارت و کلا تحت کنترل باشد شاید خوشایند نباشد برای گذاشتن سرمایه روی آن.

از انجا که یکی از ویژگی های اصلی پول های رمز نگاری شده غیر متمرکز بودنشان بوده ، اندک رمز ارزی در بازار کریپتو کارنسی وجود دارند که متمرکز هستند مانند رمز ارز ریپل یا ارز دیجیتالی تتر.

در این صورت سرمایه گذاری روی ارزهای که غیر متمرکز هستند امیدوار کننده تر خواهد بود این نکته برای کاربران ایرانی بسیار اهمیت دارد.

از دیگر ویژگی های یک رمز ارز ایده ال میتوان به قدرتمندی شبکه اش در جابجایی دارایی ها اشاره کرد.

قدرتمندی شبکه ای یکی از ویژگی های یک رمز ارز ایده ال 

قطعاً هر رمز ارزی یا خودش دارای بلاکچین مخصوص هست یا بر روی یک بلاکچین رمز ارزی دیگری کار میکند.

قدرتمندی شبکه انتقال دارایی ها میتواند جزو یکی از ویژگی های برتر یک ارز بر ارزی دیگر باشد.

هر شبکه ای سرعت تراکنش و حل هش های خودش را دارد بنابراین برای یافتن بهترین رمز ارزها به این نکته هم توجه کنید.

پشتیبانی شدن رمز ارز توسط اکثر کیف پول ها و صرافی ها 

این مورد هم باز شما را به سمت رمز ارز های اصلی سوق میدهد اکثر صرافی ها ارزهای شناخته شده و محبوب را پشتیبانی میکنند مانند رمز ارز بیتکوین.

سعی کنید اگر بدنبال یک رمز ارز ایده ال جهت خرید هستید حتما رمز ارزی که انتخاب میکنید در چندین صرافی و کیف پول لیست شده باشد.

اکثر رمزارزهای تازه وارد همانطور که با جستوجو در صرافی های دیگر متوجه میشویم توسط کیف پول ها و صرافی های معروف پشتیبانی نمیشوند.

داشتن اینده درخشان یک رمز ارز

خیلی از افراد فعال در بازار بر این باورند که هر رمزارزی روزی منفجر خواهد شد و در پی انفجار قیمتیش سود زیادی را به شما خواهد داد.داشتن اینده درخشان یک رمز ارز را با تحقیق و تحلیل بیشتری میتوان پیش بینی کرد.توجه به سوابق شاید بهتر کمکتان کند در فهمیدن اینده یک رمز ارز. البته به این نکته هم توجه کنید که هر اتفاقی در بازار کریپتوی میتواند بیافتد.مثل رسیدن ناگهانی بیت کوین از محدوده ۶۰هزار دلار به ۲۰هزار دلار،پس برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی باید هم تحقیقات کاملی انجام بدهید و هم اماده پذیرش هر اتفاقی بعد از سرمایه گذاری باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا