چگونه در معاملات فیوچرز لیکوئید می شویم؟

چگونه در معاملات فیوچرز لیکوئید می شویم؟ اگر معاملات فیوچرز را تجربه کرده اید در بخش نظرات اعلام کنید چگونه در معاملات فیوچرز لیکوئید می شویم؟
فیوچرز نوعی دیگر از معاملات در بازار کریپتو هست که نسخه ای پیشرفته تر و پر ریسک تری نسبت به معاملات عادی دارد.
اکثریت افرادی که در معاملات فیوچرز فعالیت می کنند تریدر های حرفه ای هستند و بدون شک باید گفت این نوع از معاملات برای تازه وارد ها سم و خطرناک هست.

هر ریسکی در فیوچرز میتواند پوزیشن را لیکوئید کند.
هر ریسکی در فیوچرز میتواند پوزیشن را لیکوئید کند.

فیوچرز راه باریک و لغزنده ای است که در آن مرز سود و زیان نزدیک به همدیگر هستند بنابراین پولی که وارد این مدل از معاملات می کنید در یک لحظه میتواند به سود برسد و اگر خلاف تصور عمل کند طولی نخواهد کشید لیکوئید شدن در فیوچرز.

معاملات آینده رمز ارزها به جرئت میتوان گفت کار هر کسی نیست منظورم تازه وارد ها هست که اکثریت انها متضرر میشوند.

چگونه در معاملات فیوچرز لیکوئید می شویم؟ شاید این سوال را پس از اینکه لیکوئید شدید از خودتان بپرسید پس تا آخر مطلب با ما باشید.

اول از همه باید بدانید لیکوئید شدن چیست لیکوئید شدن به این منظور است که وقتی یک پوزیشن در فیوچرز باز میکنید یک نقطه لیکوئید شدن هم برای پوزیشن در نظر گرفته میشود که چنانچه قیمت به آن نقطه برسد تمام دارایی که وارد پوزیشن کردید از دست خواهد رفت.

چگونه ضرر میکنید در فیوچرز؟
چگونه ضرر میکنید در فیوچرز؟

بطور کلی اگر در یک جمله خلاصه کنیم که چه اتفاقی افتاده است که در معامله فیوچرز لیکوئید می شویم اینچنین باید گفت: زمانی پوزیشن ما لیکوئید میشود که قیمت بر خلاف تحلیلات ما پیش برود با توجه به استراتژی معاملاتی که داریم.

معاملات فیوچرز اصلا شوخی بردار نیست کاملا جدی است بنابراین یکی از پارامترهای مهم برای رسیدن به سود داشتن یک استراتژی معاملاتی هدفمند خواهد بود.اگر در فیوچرز بدون استراتژی معامله میکنید خودتان میدانید چگونه لیکوئید میشوید و پولتان را از دست می دهید.

بدون برنامه ریزی سراغ معامله گری در فیوچرز نروید که بسرعت حذف میشود دارایی های رمز ارزی شما. قبل از اینکه به سراغ معامله بروید پیش نیازهای اولیه فیوچرز را فراهم کنید.

فیوچرز پیش نیازهای اساسی و اولیه ای دارد که میتوان به داشتن یک استراتژی معاملاتی سودمند،  فراهم آوردن چارت و مانیتور ها ، اصلاح برخی از رفتارهای شخصی شما و..اشاره کرد.

همه چیز رو قبل از اینکه شروع به باز کردن پوزیشن کنید باید بررسی کنید چقدر سود و چقدر ضرر میکنید؟

اکثر افراد بدون هیچ برنامه ای وارد معاملات فیوچرز میشوند و متاسفانه لیکوئید میشوند پس مراقب باشید لیکوئید نشوید.

سعی کنید تا حد امکان سبک معامله گری تان را بهینه سازی و با کیفیت کنید و بدنبال رفع مشکلات استراتژی تان باشید تا به سود بیشتری برسد و از لیکوئید شدن دور شوید. همه چیز در نهایت برمی گردد به داشتن یک استراتژی معاملاتی سالم اگر در یک جمله کوتاه خلاصه کنم چطور در معاملات فیوچرز لیکوئید می شویم نداشتن یک استراتژی معاملاتی هدفمند و با کیفیت است.

اگر شما هم یک تریدر حرفه ای هستید و لیکوئید می شوید در فیوچرز بدنبال مشکل استراتژی تان باشید و ببینید کجا بیشترین ضررها را می کنید و ..بررسی مشکلات دیگر و جزییات.

موفق باشید⚘⚘

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه در معاملات فیوچرز لیکوئید می شویم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا