کارگران بسمت رمز ارز ها حرکت می کنند!

کارگران بسمت رمز ارز ها حرکت می کنند!پس از اینکه قشر ضعیف و کم درامد کشور های در حال توسعه با بحران اقتصادی و تورم شدیدی روبه رو شدند به دنبال بهترین راهکار برای بی ارزش نشدن پول شان به جستو جو پرداختند.تحقیقات گارگران تا درب صرافی ها ادامه یافت که با پول شان دلار بخرند.

گروهی از این کارگر ها که درامد بشدت پایینی دارند از دلار بعنوان راهی برای جلوگیری از بی ارزش شدن دارایی های خود استفاده کردند اما گروهی دیگر که حرفه ای تر وارد این جریان پولی شدند وارد بازار ارزهای دیجیتالی شدند این کارگران بسمت رمز ارز ها حرکت می کنند چراکه میدانند اگر دارایی شان بی ارزش شود نابود خواهند شد.

تصور کارگران از رمز ارز ها نه تنها رسیدن به سود و رها شدن از شغل کارگری است بلکه آنها از رمز ارز ها بعنوان حفظ ارزش پولشان استفاده می کنند.

کارگری یعنی اجبار
کارگری یعنی اجبار!

شغل کارگری شاید برایتان اشنا باشد کارگری در اصل شغلی خطرناک است چونکه فرد تحت اجبار تن به کار برای دیگران می دهد و در قبال آن کارش مزد دریافت میکند و این یعنی تمام سرمایه یک شخص کارگر دست و پایش خواهد بود شک نکنید اکثر کارگر ها در جهان از شغل شان بیزارند.

 در کشورهای اروپای امروزه شاهد تظاهرات قشر ضعیف و کم درامد هستیم جنگ اوکراین و روسیه تاثیر مستقیمی بر پایدار شدن تورم در این کشورها گذاشته است که برخی از کارگران هم از کار بیکار شده اند و جدید ترین حرکت آنها هدف گیری بسمت رمز ارز هاست چونکه آنها در نهایت به رمز ارز ها احتیاج خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا