کسب بیت کوین با بازی Zebedee ماینر

کسب بیت کوین با بازی Zebedee ماینر امکان پذیر است.این بازی که از چند سال قبل هم وجود داشت یک بازی شبیه ساز ماین بیت کوین بود.
اما در سال های قبل طبق گفته فامب گیم تیم سازنده این بازی به دلیل عدم پرداخت بیت کوین به کاربران ، این بازی نتوانست شهرت پیدا کند و زیاد برای کاربران رضایت بخش نبود.
اما در حال حاضر جدیداً این بازی با همکاری شرکت Zebedee توانسته ساتوشی های که کاربران در این بازی کسب میکنند را پرداخت کند و دوباره بازی بیت کوین  ماینر را زنده کند.
این بازی در حال حاضر بیت کوین واقعی میدهد.شما در این بازی میتوانید ساتوشی های را که بدست می اورید را به برنامه Zebedee کش اوت کنید و استفاده کنید.

سایمون کاول مدیر عامل شرکت Zebedee اعلام کرده که هدف ما از همکاری با این بازی اشنا کردن افراد در سنین مختلف با بیت کوین است.

کسب بیت کوین با بازی Zebedee بسیار جالب و مورد پسند است این بازی در حال حاضر در کشورما فیلتر است بنابراین جهت بازی باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

جهت کسب بیت کوین و رمز ارز رایگان میتوانید وارد بازار توربو پلی کریپتو شوید و از هزاران روش مختلف بدست اوردن رایگان رمزارز بازدید کنید.

اگر شماهم روش های را یاد دارید اعم از معرفی بازی ،برنامه،سایت و یا هر روشی دیگر که قابلیت کسب رایگان رمز ارز را برای کاربران دارد میتوانید در زیر همین پست اعلام کنید.

نصب بازی و شروع درامد زایی

https://play.google.com/store/apps/details?id=io.zebedee.wallet

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا