کیوساکی بیت کوین ۳۰۰هزار دلار میشود!

رابرت کیوساکی بیت کوین ۳۰۰هزار دلار میشود! پدر اقتصاد دنیا در شبکه اجتماعی “X” باری دیگر تاکید کرد بیت کوین در مسیر صعودی قرار گرفته است و تا پایان سال جاری به ۳۰۰هزار دلار خواهد رسید.

کیوساکی بیت کوین ۳۰۰هزار دلار میشود!
کیوساکی بیت کوین ۳۰۰هزار دلار میشود!

کیوساکی نویسنده کتاب معروف پدر پولدار و پدر بی پول صبر کردن زیاد سرمایه گذاران برای خرید بیت کوین را اشتباه گفت و به سرمایه گذاران بیتکوین هشدار دارد اگر حتی ۵۰۰دلار هم در دسترس دارید بیتکوین بخرید زیرا بیتکوین امسال به قیمت ۳۰۰هزار دلاری خواهد رسید.

در همین رابطه برخی دیگر از اشخاص مطرح حوزه کریپتو تحلیل های خودشان را برای رهبر ارزهای دیجیتالی به اشتراک گذاشتند.

مایکل ون دی پوپ یکی دیگر از اشخاص برجسته در زمینه رمز ارزها تحلیل اصلی خود را برای الت کوین ها ارائه داد. او اشاره کرد که الت کوین ها ۴۰تا ۶۰ درصد دیگر میتوانند رشد کنند. مایکل ون دی پوپ قیمت گذاری الت کوین ها و سایر ارزها دیجیتالی توسط قیمت بیت کوین انجام میشود نه راهی دیگر.

او اضافه کرد فتح قله های جدید توسط بیت کوین به این معنی است که نقدینگی هنوز در بازار وجود دارد که در نهایت این نقدینگی از بیتکوین به سایر ارزها سرازیر خواهد شد.

بیل اکمن مدیر عامل شرکت پرشینگ اسکوئر (pershing square) پیش بینی عجیبی برای قیمت بیت کوین مطرح کرد او اظهار کرد قیمت بیت کوین میتواند تا بی نهایت رشد کند دلایل اصلی رشد بیت کوین را در چرخه کنونی اینچنین مطرح می کند.

او گفت: افزایش قیمت بیت کوین باعث میشود تا افزایش ماینینگ ایجاد شود و این مسئله منجرب به افزایش مصرف انرژی میشود و در نهایت منجرب به افزایش هذینه و تورم خواهد شد این عملیات در آخر منجرب به افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین و مجدد افزایش قیمت بیت کوین اتفاق می افتد.

این سرمایه گذار ادامه داد در این چنین حالتی قیمت بیت کوین میتواند تا بی نهایت رشد کند بهای انرژی سر به فلک می کشد و اقتصاد سقوط خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا