استخراج بیت کوین در روسیه به امضاء رسید

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه استخراج بیت کوین در روسیه را قانونی اعلام کرد. پوتین در یک جلسه دولتی مجوز استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتالی را صادر کرد و تاکید کرد که روسیه با قانون گذاری های صحیح باید از فرصت های موجود در بازار رمز ارز ها برای گسترش و رشد اقتصادی خود استفاده کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مجوز استخراج بیت کوین را صادر کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مجوز استخراج بیت کوین را صادر کرد.

مجوز ماین بیت کوین در روسیه امروز 8 اگوست توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور وقت ان صادر شد که سایت bitcoinmagazine این موضوع را طی گزارشات خود تایید کرده است.

چراغ بیتکوین سبز شد با این خبر
چراغ بیتکوین سبز شد با این خبر

پس از این خبر بازار کریپتو کارنسی روند صعودی به خود گرفته است از این جهت داده های تکنیکالی نشان می دهد که قیمت بیت کوین میتواند طی این روند به 63هزار دلار برسد.

احتمالات قوی وجود دارد که نشان می دهد بیتکوین قصد دارد سقوطی که در 5 اگوست کرد را جبران کند در حال حاضر در تایم فریم 4 ساعته کندل های نمودار بیتکوین آرایش صعودی به شکل پله ای به خود گرفته اند که میتوان هر گونه اصلاح قیمت به محدوده تقاضا یعنی قیمت 56هزار دلار را نقطه ای برای ورود به معامله در نظر گرفت.

اخبار مثبت از این قبیل در میان تنش های منطقه ای که در حال حاضر در غرب آسیا وجود دارد برای ارزهای دیجیتالی و آینده رمز ارزها مهم خواهد بود.

V0.01aux

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا