ایا رمز ارز ها پسنداز خوبی هستند؟

تا بحال فکر کرده اید به این سوال که ایا رمز ارز ها پسنداز خوبی هستند؟ یا خیر. اگر فعال این بازار جالب هستید از این مقاله رد نشین.

یکی از ویژگی های رمز ارزها قابلیت هولد و نگهداری آنهاست در واقع رمز ارزها میتوانند پسنداز شوند مثل طلا و نقره یا پول اما تفاوت های مهمی دارند با بقیه دارایی ها که پسنداز میکنیم.

ایا رمز ارزها پسنداز خوبی هستند؟
ایا رمز ارزها پسنداز خوبی هستند؟

بزارید ابتدا تعریفی از پسنداز داشته باشیم اصلا پسنداز چیه؟ چرا باید پسنداز کنیم؟ پسنداز به معنی نگهداری پولی است برای روزی که بی پول هستیم.ارزهای دیجیتالی به علت ماهیت متفاوتی که دارند با بقیه دارایی ها نحوه پسنداز کردن این پول های مجازی متفاوت است. در هر حالت پسنداز انتخاب خوبی در مدیریت یک سرمایه یا یک درامد است و کاربرد ویژه ای هم دارد که گفتیم برای روزهای که بی پول هستیم بکار می آید.

حال اینکه از رمز ارز ها میشود بعنوان پسنداز استفاده کرد و ایا انتخابی خوبی برای پسنداز هستند باید در ادامه بخوانید.همانطور که گفتیم رمز ارز ها ماهیتی متفاوت دارند نسبت به سایر دارایی ها. نحوه خرید و هولد و پسنداز رمز ارزها با بقیه دارایی ها متفاوت است به همین خاطر باید مد نظر قرار دهید که ارزهای دیجیتالی پسندازهای خوبی هستند در صورتی که با بررسی و تحلیل های درست با اصول منطقی پسنداز بشوند.

نکاتی زیر در واقع مهم ترین نکات در مورد پسنداز رمز ارزها هستند که باید برای اینکه صندوق پس انداز رمز ارزی پر سود و بدرد بخوری داشته باشیم مد نظر قرار دهید.

کدام رمز ارزها باید پسنداز شوند؟

کدام رمز ارز را برای پسنداز انتخاب میکنید؟
کدام رمز ارز را برای پسنداز انتخاب میکنید؟

اولین نکته اینکه کدام رمز ارز ها باید پسنداز بشوند؟اگر دوره ای از آموزش های اولیه صنعت کریپتو را دیده باشید رمز ارز شناسی یکی از مباحث مهم است که بطور کلی شناخت بیشتری بدست می اورید از ارزهای دیجیتالی. برای پسنداز از ارزهای پایه و معتبر استفاده می کنند مانند بیت کوین،  اتریوم و..زیرا ارزهای پایه اعتبار کافی را تا کنون کسب کرده اند و حذف نمی شوند.بنابراین رمز ارزهای پایه انتخابی خوبی برای پسنداز هستند.

قبل از پسنداز هر رمز ارزی باید تحلیل شود

رمز ارزهای که برای پسنداز انتخاب میشوند باید از قبل تحلیل شوند تا زمانی که پسنداز شما بکارتان می آید بی ارزش نشوند.رمز ارزها کاملا دارای های پر نوسان و بی ثباتی هستند بنابراین بطور کامل اگر قصد پسنداز کردن با ارزهای دیجیتالی را دارید حتما از قبل تحلیل کنید.

امنیت نگهداری رمز ارز هایتان را توجه کنید.

اگر طلا را پسنداز میکنید کجا نگهداری میکنید؟ ارزهای دیجیتالی همانطور که گفتیم ماهیت متفاوتی با طلا و پول کاغذی دارند بنابراین نگهداری آنها هم فرق میکند. رمز ارزها را باید در کیف پول های معتبر نگهداری کنید نه در صرافی ها.بطور کلی باید امنیت دارایی را جدی بگیرید در پسنداز رمز ارزی.

برنامه ریزی شده پسنداز کنید

داشتن برنامه کمک شایانی به شما میکند تا پسنداز شما به درستی انجام شود و در روز های کم پولی بکارتان اید.منظور از برنامه ریزی شده پسنداز کنید این است که مشخص کنید هر ماه چقدر از درامد تان را به پسنداز اختصاص می دهید یا در طول یک سال چقدر پسنداز میکنید و از این قبیل موارد.برنامه ریزی تکلیف شما را روشن میکند.در واقع جزئیات تمام خریدها باید ثبت و برنامه ریزی شده باشد.

جمع بندی

بطور کلی رمز ارزها پسندازهای خوبی هستند بویژه زمانی که با وضعیت مالی نامساعدی مواجه میشوید خواهید دید که چگونه بدردتان می خورند.ولی نکات بالا اهمیت ویژه ای جهت پسنداز ارزهای دیجیتالی دارند البته ریز نکات بیشتری وجود دارد که باید توجه شود.

V0.01eea

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا