این جملات زندگی تریدری شما را متحول میکند❤بخوانید

این جملات زندگی تریدری شما را متحول میکند پس با دقت بخوانید و در سبک معامله گری خود استفاده کنیدهمچنین اگر شما هم جملات ارزشمندی را در زندگی تریدری تان الگو قرار داده اید در بخش نظرات برای بقیه دوستان تریدر بنویسید.

این جملات زندگی تریدری شما را متحول میکند
این جملات زندگی تریدری شما را متحول میکند

برای یک دلار یک دلار دارایی هایتان ارزش قائل شوید.

راحت میتوان گفت اگر آگاهی کافی نسبت به ترید در زمینه کریپتو و بازارهای دو طرفه نداشته باشید به راحتی سرمایه تان طی معاملات بی دقت و بی نظم صفر خواهد شد. اگر با خودتان فکر کنید بهتر میدانید که شما چقدر برای پولتان زحمت کشیده اید و با چه سختی و دردسری آن را بدست آورده اید بنابراین نباید به راحتی پولتان را در بازارهای مالی صفر کنید. برای یک دلار یک دلار دارایی هایتان ارزش قائل شوید و سعی کنید هرگز ریسک های بزرگی را انجام ندهید.سرمایه تان را مدیریت کنید چراکه سرمایه راز زنده ماندن در بازار ارزهای دیجیتالی خواهد بود.و همچنین قواعد مهم تریدینگ را رعایت کنید از جمله شما حق دارید فقط یک درصد از تمام دارایی زندگی تان را وارد بازارهای مالی کنید نه مثل بعضی ها ماشین ،خونه و..بفرشید و وارد معاملات کنید.

همیشه به خودتان بگوئید من میتوانم

شاید الان بگویید این جمله (من میتوانم) یک شعار است.اما اینگونه نیست شما هرگز نباید برای رسیدن به موفقیت در زندگی تریدری تان تسلیم شوید و اعلام بازندگی کنید.بلکه همیشه به خودتان بگوئید من میتوانم راهی برای سودمند ترین معاملات باز کنم و هرگز شکست نخواهم خورد.بهتره روی خودتان بیشتر کار کنید و خودتان را به درستی بشناسید جمله من میتوانم را یک الگو قرار بدهید تا اینکه به واقعیت تبدیل شود.

بعنوان یک تریدر همیشه آماده هر اتفاقی در دنیای ترید باشید

واقعیت اینه که وقتی در مقابل پول قرار میگیریم باید جدی باشیم بویژه وقتی که در بازار رمز ارز ها وارد شده اید.بعنوان یک تریدر همیشه آماده هر اتفاقی در دنیای ترید باشید چراکه بازارهای مالی پر ریسک و پر نوسان هر لحظه میتواند تغییر کند و سرمایه و ثروت شما را به چالش بکشد.بنابراین برای هر حرکتی شما باید از قبل برنامه ای داشته باشید.

منظم باشید در ترید کردن

اکثر افرادی که جدید وارد بازار ارزهای دیجیتالی میشوند منظم نیستند این به این منظور است که برنامه ریزی منظمی ندارند. نظم یک قانون در تریدینگ است نظم فقط به مرتب بودن لباس و اتاق یک تریدر نیست بلکه منظم بودن شرط است یعنی شما باید نظم را در هر شرایطی رعایت کنید فرض کنید تایم مشخصی را برای ترید کردن داشته باشید نه اینکه صبح داخل مترو بشنید و شروع به ترید کنید و ضرر هم کنید حالتون گرفته بشه متاسفانه خیلی از افراد را در این جور شرایط های که نظمی برایش وجود ندارد معامله میکنند. رعایت کردن قوانین یک استراتژی معاملاتی هم نظم لازم دارد.

با اطمینان پوزیشن باز کنید

مطمئن کار کنید.
مطمئن کار کنید

هنوز هیچ استراتژی و سبک معامله گری در دنیا وجود ندارد که بطور صددر صد به تریدرها سود بدهد منظور از این جمله که با اطمینان پوزیشن باز کنید اینکه به سبک معامله گری تان اطمینان اعتماد کنید و مطمئن شوید که حرکتی که شما پیش بینی کرده اید تا حدی قوی صحیح است.لازم هست بدانید برای اینکه با اطمینان پوزیشن باز کنید لازمه استراتژی معاملاتی تان را بسازید و روی ان کار کنید تا بهترین نتایج را بدهد.ضمنا اگر در پوزیشن تان شک دارید باز نکنید قرار نیست از هر فرصتی شما سود کنید یا قرار نیست از هر کندل به سود برسید.کم ریسک ترین و قوی ترین پیش بینی برگ برنده شماست.صبر کنید تا فرصت فراهم بشود.

قبل از باز کردن پوزیشن ضرر هایش را برآورد کنید.

همانطور که گفتیم در جملات بالا همیشه باید آماده هر اتفاقی در دنیای ترید باشیم در این جمله یاد می گیرید که قبل از اینکه به سراغ یک پوزیشن برویم ضرر هایش و سودش را بسنجیم و به قول معروف بی گدار به آب نزنیم.اینجا باید مدیریت سرمایه به درستی انجام شود آنالیزهای و دستورات استراتری کامل اجرا شود تا چنانچه ضرر کردیم آسیب مالی برایمان ایجاد نشود.

قانون مدار باشید

برایتان قوانین کاملی برای ترید کردن تعریف کنید و از آن مهم تر به قوانین تان احترام بگذارید و رعایت کنید.ببینید دوستان ارجمند شما با یک تلفن همراه وصل به اینترنت هم میتوانید ترید کنید با سیستم کامپیوتر و لبتاپ هم در اتاق تریدتان میتوانید معامله کنید فرض کنید اگر یکی از قوانین شما این هست که با تلفن همراه معامله نکنید نباید قوانین را زیر پا گذاشته و در کوچه یا هر جای که محل ترید شما نیست معامله کنید با گوشی و ضرر کنید.

جوری باشید که جواب اشتباهات خود را بتوانید بدهید

بدون شک همه تریدرها در معاملات شان یا در هر قسمتی دیگر از صنعت کریپتو کارنسی اشتباهاتی را انجام می دهند بهتره جوری باشید که جواب اشتباهات خود را بتوانید بدهید یعنی قدرت توجیه کردن و قانع کردن خود را داشته باشید تا چنانچه اشتباهی را انجام می دهید خود درگیری برایتان ایجاد نشود.

همیشه تحقیق کنید و دانش بیشتری کسب کنید

رمز ارزها و کلا بازارهای معاملاتی نوعی از کلاس دارایی پر از نوسان و متغیر هستند بنابراین اگر بدنبال متخصص شدن در زمینه کریپتو کارنسی هستید لازمه همیشه تحقیق کنید و دانش بیشتری کسب کنید.فناوری کریپتو مدام در حال بروز رسانی هست و پروژه های جدیدی در این زمینه تولید میشود به گونه ای باید برای حرفه ای شدن بجنگید که از تمام قسمت های این صنعت لااقل سررشته های داشته باشید و بتوانید سود ببرید از اپدیت های این فناوری.یکی از پروژه ها که امسال وابسته به فناوری کریپتو کارنسی ایجاد شد پروژه نات کوین بود.یا چند سال گذشته پروژه های NFT و متاورس و..

به راحتی از هر ریز نکته ای رد نشوید

بعنوان یک تریدر موفق در زندگی تریدری تان ریز نکات را جدی بگیرید و هرگز به راحتی از آنها رد نشین زیرا برخی وقت ها ریز نکات باعث درد سر میشن و تمام زحمات شما را بر باد می دهند.فرض کنید وقتی میخواهید رمز ارز هایتان را از کیف پول به صرافی انتقال بدهید ادرس کیف پول مقصد را چندین بار چک کنید شده یک کارکتر یک کارکتر مطابقت بدهید. به راحتی از این نکات ریز رد نشوید خودتان میدانید که اگر رمز ارزی را اشتباه به آدرسی دیگری ارسال کنید قال برگشت نخواهد بود پس دقت کنید و جدی بگیرید ریز نکات را.

ترید را تجربه کنید

ترید را تجربه کنید
ترید را تجربه کنید

بخشی از زندگی تریدری را باید تجربه کرد البته نه روی حساب واقعی بلکه روی حساب آموزشی. در حال حاضر بسیاری از پلت فرم های معاملاتی هم در زمینه ارزهای دیجیتالی و هم در فارکس و کلا بازارهای دو طرفه هم میتوان روی حساب واقعی معامله کرد و هم میشه روی حالت آموزشی ترید کرد.بنابراین جهت اینکه سطح تجربیات خود را ارتقاء بدهید لازمه ابتدا روی حساب آموزشی ترید کنید تا تجربیات بیشتری بدست اورید.و پس از اینکه مطمئن شدید از روش تریدینگ تان سود میکنید روی حساب واقعی ترید کنید.

دفترچه رمز داشته باشید

دفترچه رمز از مقدمات شغل اینترنتی تریدینگ است. دلیل اینکه این جمله را باید در زندگی تریدری تان جدی بگیرید این است که متاسفانه هنوز بسیاری از تریدرهای حرفه ای هم دفترچه رمز ندارند. دفترچه رمز همان برگه سفیدی است که تمام رمز ها و پسورد های تان روی آن بطور فیزیکی نوشته میشود. کاربرد این دفترچه این است که وقتی که رمز های ورود به کیف پول و صرافی های تان به هر دلیلی حذف میشود و تریدر هیچ رمزی برای ورود به پلت فرم ندارد از دفترچه رمز خود استفاده میکند.ناگفته نماند که در نگهداری دفترچه رمز تان کوشا باشید زیرا مانند رمز کارت بانکی شماست اگر فردی رمز هایتان را به هر دلیلی بدست آورد میتواند دارایی های رمز ارزی تان را سرقت کند.

برنامه ریزی شده ترید کنید

وقتی حرف از برنامه ریزی میشه اکثر تریدرها بفکر می افتن که چه برنامه ای دارند برای ترید کردن.بطور کلی یک برنامه از قسمت های مختلفی تشکیل شده که از قوانینی که برای خود دارید تا استراتژی و دستوراتی را شامل می شود. وقتی برنامه ریزی شده پیش روید دیگر نگران اتفاقات جدید و عجیب در زندگی تریدینگ تان را نخواهید داشت.

عصبانی هستید ترید نکنید

به هر دلیلی یا اصلا بی دلیل عصبانی هستید به سمت ترید کردن نروید چراکه وقتی انسان عصبانی هست نمی تواند بهترین تصمیم گیری ها را انجام بدهد بنابراین اگر عصبانی هستید ترید نکنید تا ضرر نکنید و حالتان بدتر شود.

خسته هستید ترید نکنید

گاهی اوغات انسان خسته می‌شود نیازی نیست وقتی خسته هستید ترید کنید زیرا مغز انسان بطور کلی به استراحت نیاز دارد به همین علت اکثر تریدر های حرفه ای در صبح که خسته نیستند معامله میکنند.

رویای یک شبه میلیاردر شدن را از سرتان خارج کنید

آیا به این مثل اعتقاد دارید”باد آورده را باد میبرد” ببینید دوستان یک شبه میلیاردر شدن رویای بیش نیست!اگر هم اینچنین باشد احتمالش بسیار کم خواهد بود بنابراین برای اینکه اطمینان پیدا کنید از اینکه میتوانید در زمینه ارزهای دیجیتالی به درامد برسید باید فکر یک شبه میلیاردر شدن را از سرتان خارج کنید. چونکه در این بازار یا در هر زمینه ای دیگر هیچ چیزی راحت بدست نمی آید بلکه راحت از دست می رود.در هر حالت باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه ارزهای دیجیتالی سخت تلاش کنید و فکر نکنید قراره یکشبه پولدار بشین.

جمع بندی

در این مقاله جملاتی را برایتان یادآور کردیم تا در زندگی تریدری تان پیروز میدان باشید.در پایان لازم است به نکته خود شناسی هم اشاره کنیم چراکه خودشناسی بدرستی سخت تر از شناخت بازار کریپتو کارنسی خواهد بود.بنابراین سعی کنید خودتان را بیشتر و بهتر از همیشه بشناسید به خودتان مسلط باشید در هر شرایطی.

سربلند و پر افتخار باشید⚘اگر جمله کلیدی در زمینه ارزهای دیجیتالی در ذهنتان دارید در بخش نظرات برای بقیه دوستان تریدر بنویسید.

V0.02fb

1 دیدگاه دربارهٔ «این جملات زندگی تریدری شما را متحول میکند❤بخوانید»

  1. توضیحات کامل و منطقی بود
    اینکه در چه شرایطی نباید ترید انجام داد
    برنامه ریزی درست و انتخاب زمان مناسب برای ترید کردن
    و داشتن صبر و حوصله زیاد
    مهم ترین راه های ترید موفق میتونه باشه👌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا