بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری 2024

بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری 2024 با توجه به شرایط بازار ارزهای دیجیتالی در سال 2024

صنعت کریپتو در مسیر شکوفایی قرار گرفته است و هر روز پیشرفت های در این زمینه به چشم می خورد و سرمایه های جدیدی به این بازار افزوده می شود بنابراین تصمیم گرفتیم این مطلب را به معرفی چند تا از بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری 2024 اختصاص بدهیم.

بیت کوین BTC

بیت کوین یکی از ارزهای قدیمی بوده که تا کنون سرمایه گذارانی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.
بیت کوین یکی از ارزهای قدیمی بوده که تا کنون سرمایه گذارانی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

شاید شما هم اولین بار توسط بیت کوین با صنعت جهانی کریپتو اشنا شده باشید. بیت کوین با واحد اختصاری BTC اولین رمز ارز این بازار است که در سال 2008توسط اشخاصی بنام ساتوشی ناکاموتو ابداع شد.

روند قیمتی BTC از زمان پیدایش تا کنون فراز و نشیب های را تجربه کرده است که اگر در تایم فریم های سالیانه و بالا به روند قیمت بیت کوین نگاه کنید روند صعودی را خواهید دید.

بیت کوین با توجه به سقوطی که پس از صعود سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاد در حال حاضر به یکی از بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ تبدیل شده است. بیت کوین کف قیمتی خود را در سال ۲۰۲۳ روی قیمت 15.6هزار دلار تشکیل داده و در حال حاضر با توجه به شرایط بازار و اتفاقاتی که پیش رو دارد احتمالات شدیدی روند صعودی قوی را برای دو سال دیگر این رمز ارز نشان می دهند.

تحلیل گر های پر شهرتی از جمله رابرت کیوساکی پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین بزودی به بالای ۱۰۰هزار دلار خواهد رسید.

شرایط فعلی بیت کوین به نوعی درگیر شده با تایید شدن صندوق های اسپات بیتکوین توسط کمیسیون اوراق  بهادار امریکا که طی اخبار بدست امده بزودی کمیسیون بر سر این مسئله تصمیم گیری خواهدکرد.

اتریوم ETH

ارز دیجیتالی اتریوم یک الت کوین لایه اول بازار کریپتو است که توسط ویتالیک بوترین برای رفع کردن مشکلات بیت کوین آفریده شد.

سال ۲۰۲۴ سالی خوبی برای این رمز ارز بنظر میرسد اعتبار اتریوم بعنوان دومین رمز ارز جایگاه او را برای سرمایه گذاری محکم ساخته است.

اتریوم با قابلیت های مخصوصی که دارد فضای پیشرفت بالای در آینده دارد. اتریوم میتواند در سال ۲۰۲۴ یکی از بهترین و معتبر ترین سرمایه گذاری ها بر روی صنعت کریپتو کارنسی باشد.

در حال حاضر قیمت اتریوم بالای ۲۰۰۰هزار دلار در بزرگترین صرافی های جهان معامله میشود.

سولانا sol

اگر وضعیت روند سولانا را دنبال کنید این رمز ارز بیش از ۱۰۰درصد رشد را کسب کرده است و حجم معاملات ۲۴ ساعته اش از اتریوم و بیت کوین هم فراتر رفته است.

ساختار سازمانی شبکه سولانا یکی از دلایل اصلی رشد سولانا در این مدت بوده است. سرعت بالا و کارمزد های اندک در این اکوسیستم نشان از اینده دار بودن این رمز ارز دارند.

سولانا اکنون در رتبه ششم بازار ارزهای دیجیتالی قرار دارد جبران ریزش سنگین سولانا از ۹دلار شروع شد و تا ۱۲۶دلار ادامه داشت.

هر چند سرمایه گذاری روی sol از ریسک بالاتری نسبت به اتریوم برخودار است اما برخی از تحلیلگران حدس می زنند که سولانا به قیمت های ۵۰۰دلاری در سال ۲۰۲۴،۲۰۲۵خواهد رسید یعنی پنج برابر شدن قیمت فعلی آن.

ریپل XRP

ریپل پس از سالها اختلاف با کمیسیون اوراق بهادار امریکا بلاخره به پیروزی موقت دست یافته است و کمیسیون در حال حاضر این ارز را اوراق بهادار نمی خواند. پدیدار شدن این اخبار خوب برای ریپل سرمایه گذاران را بسمت XRP کشانده است.

با اینکه در بازار خرسی سال ۲۰۲۳ ریپل هم ریزش داشته است اما باید دانست که این ارز هنوز رشد قیمت آنچنانی نکرده است بنظر میرسد سرمایه های جدید بزودی به طرف ریپل روانه خواهند شد.

نقد های در مورد ۱۰۰دلاری شدن XRP در شبکه های اجتماعی این روزهای رد وبدل می‌شود بنابراین این رمز ارز هم باتوجه به رتبه و اعتباری که دارد میتواند در سبد سرمایه گذاری ۲۰۲۴ جایگاه داشته باشد.

سایر ارزها دیجیتالی برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴

بطور کلی رمز ارزهای ردیف اول بازار در شرایط خوبی برای سرمایه گذاری به سر می برند بنابراین رمز ارز های زیر هم میتوانن پتانسیل رشد قابل ملاحظه ای را در سال ۲۰۲۴ داشته باشند.

رمز ارز بی ان بی BNB

رمز ارز بیت کوین کش BCH

رمز ارز دوج کوین DOGE

رمز ارز لایت کوین LTC

رمز ارز کاردانو ADA

بخشی بسیار کمی از سرمایه گذاری تان را میتوانید به این ارزهای جدید اختصاص بدین.

رمز ارز هوش مصنوعی FET

رمز ارز پپه قورباغه pepe

رمز ارز WLD

رمز ارز FTT

رمز ارز AVAX

رمز ارز OP

موفق و پیروز باشید ⚘👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا