ترامپ از بیت کوین حمایت میکنم

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه امریکا و رئیس جمهور سابق آمریکا در جلسه ای حمایت خود را از بیتکوین و صنعت کریپتو کارنسی اعلام کرد.دونالد ترامپ تاکید کرد که بانک ها بطور ناعادلانه خدمات مربوط به رمز ارز ها و بیتکوین را رد میکنند.

ترامپ از بیت کوین حمایت میکنم
ترامپ از بیت کوین حمایت میکنم

دونالد ترامپ بر خلاف مخالفت هایش نسبت به بیت کوین و سایر ارزها دیجیتالی در پنج سال گذشته حالا اعلام حمایت از بیتکوین را در دستور کار خود قرار داده است.

این تغییر نظر جدید ترامپ نگاه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است و پرسش ها برای اینکه اگر دونالد ترامپ دوباره رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شود آیا بازار رمز ارز ها متحول یا جهش های قیمتی را تجربه خواهد کرد؟ یا نه بشدت در شبکه های اجتماعی بالا گرفته است.

ترامپ از بیت کوین حمایت میکنم این صحبت های اقای دونالد ترامپ برای جامعه کریپتو است. از این جهت باید گفت که همیشه شخصیت های سیاسی و برجسته دنیا میتوانند بر قیمت بیت کوین و اینده صنعت کریپتو کارنسی اثر گذار باشند. ایلان ماسک و توییت های تاثیر گذارش که اکثراً درباره دوج کوین است را حتما بخاطر دارید. حال روی کار آمدن دولت ترامپ نیز میتواند احساسات بازار ارزهای دیجیتالی را به سمت خوش بینی نسبت به آینده بیت کوین تقویت کند.

از طرفی دیگر اخبار بدست امده از ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که مردم طی چند سال اخیر بطور بی سابقه ای به سمت بیت کوین و صنعت کریپتو کارنسی حرکت کرده اند که خود به رونق بیت کوین منجرب میشود.

خودپرداز های بیتکوینی در کالیفرنیای آمریکا
خودپرداز های بیتکوینی در کالیفرنیای آمریکا

در کالیفرنیا بیش از 2800 دستگاه خودپرداز برای خدمات رمز ارزی راه اندازی شده است که همانند بانک عمل میکند. بطور کلی تمام این نکات با روی کار آمدن دولت ترامپ نشانده این است که بیتکوین میتواند به یک پول جهانی غیر متمرکز تبدیل شود.

V0.02xna

1 دیدگاه دربارهٔ «ترامپ از بیت کوین حمایت میکنم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا