تکنیک فاندامنتالی مبنی بر اخبار

سلام دوستان عزیزم هر کجای دنیا که هستید امیدوارم شاد وشنگول و پرسود باشید اینجا یک تکنیک فاندامنتالی مبنی بر اخبار میخواهم واسه تون معرفی کنم اگر خوش تون اومد از این تکنیک فاندامنتالی و فکر میکنید براتون سودمند واقع میشه در زیر همین مطلب نظرات خود را برایم بفرستید.

در این ترفند خواهید دید که چگونه قدرت فاندامنتال به تکنیکال تبدیل و در نهایت بر قیمت اثر میگذارد.

تکنیک فاندامنتالی مبنی بر اخبار از این قراره…

تکنیک فاندامنتالی مبنی بر اخبار
تکنیک فاندامنتالی مبنی بر اخبار

ابتدا باید اخبار ارزهای دیجیتالی بویژه رمز ارزهای که بیشتر روی آنتن خبر هستند رو دنبال کنید که فکر نکنم لازم به گفتن باشه که سایت های خبری معتبری در این باره وجود دارند مثل سایت کوین دسک یا کوین تلگراف و..

تریدرهای حرفه ای همیشه یکی از مانیتورهایشان را روی صفحه سایت های خبری باز میزارن تا از جدیدترین اتفاقات جهان کریپتو با خبر شوند.

حالا که صفحه یک سایت خبری روبه رویتان باز است همانطور که گفتیم دنبال ارزهای دیجیتالی باشید که روی آنتن خبر هستند مثل تن کوین،  نات کوین، بیتکوین و.. وقتی خبری منتشر میشود باید با دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید از خبر و سعی کنید با تحلیل فاندامنتالی اهمیت و میزان اثر گذاری آن خبر بر قیمت یک ارز را بدست اورید.اخبار بطور کلی در تایم فریم های کوتاه مدت و بلند مدت قادرند بر قیمت یک کوین یا رمز ارز موثر واقع شوند بستگی دارد خبر چی باشد.

مثلاً خبر دستگیری پاول دروف رئیس تلگرام به سرعت قیمت نات کوین و تن کوین را نزولی کرد و خیلی از تریدرهای که از این تکنیک استفاده میکردند با باز کردن یک پوزیشن شورت به سود رسیدند.

نکته مهم اینجاست که اخباری را باید مد نظر قرار دهید و تحلیل کنید که در لحظه روی نمودار قیمت اثر میگذارد البته بستگی به استراتژی تان هم دارد. نکته قابل توجه دیگری اینکه از لحاظ تکنیکال هم باید نمودار قیمت به شما سیگنال ورود به معامله را بدهد.

V0.01wZzz

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا