دلیل سقوط ناتکوین و تن کوین مشخص شد

خبر دستگیری پاول دروف مدیرعامل شبکه اجتماعی تلگرام دلیل سقوط ناتکوین و تن کوین شد. دیشب خبر دستگیری پاول دروف بنیان گذار شبکه اجتماعی تلگرام در فرودگاه بوروژ فرانسه قیمت رمز ارزهای تلگرامی را تکان داد. پس لرزه های این خبر دامن گیر رمز ارز داگز که قرار بود بزودی در صرافی های بزرگ لیست شود هم شد و باعث به تعویق افتادن این پروژه شد.

دستگیر شدن دروف دلیل سقوط ناتکوین و تن کوین شد.
دستگیر شدن دروف دلیل سقوط ناتکوین و تن کوین شد.

طبق گزارش ها پاول دروف به اتهام کلاه برداری، تروریسم، نشرمحتویات کودک ازاری و مواد مخدر باید در دادگاه فرانسه حاضر شود طبق گزارش ها از فرانسه احتمالا دروف به 20 سال زندان محکوم شود.

دستگیر شدن دروف علاوه بر این که قیمت ناتکوین و تن کوین را نزولی کرد واکنش شخصیت های برجسته و دولتمردان روسی را نیز به همراه داشت.

به گزارش توربو پلی کریپتو به نقل از هندوستان تایمز دیمیتری مدودف رئیس جمهور سابق روسیه و معاون شورای امنیت حال حاضر روسیه معتقد است که پاول دروف با فرار از روسیه اشتباه کرد.

مدودف به گفتگوی چند سال پیش خود با پاول دروف اشاره کرد که به او هشدار داده بود که امتناع کند از همکاری با نیروهای مجری قانون در هر کشوی چالش برانگیز است.مدودف همچنین گفت پاول دروف می خواست همیشه مرد درخشان جهان شود که بدون سرزمین مادری زندگی میکند او اشتباه میکند چراکه از دیدگاه تمام دشمنان مشترکمان دروف یک شهروند روسیه ای است.

پاول دورف، مالک تلگرام در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرد که آخرین‌ باری که در آمریکا حضور داشت، یک مهندس تلگرام او را همراهی می‌کرد. در این میان سرویس‌ های اطلاعاتی آمریکا می‌خواستند به‌ طور مخفیانه و بدون اطلاع او، این مهندس را استخدام کنند. طبق ادعای دورف، سازمان‌ های اطلاعاتی آمریکا به‌دنبال ایجاد در پشتی در تلگرام برای جاسوسی از کاربران بودند.

در این میان ایلان ماسک مدیرعامل توییتر پس از انتشار خبر دستگیری پاول دوروف توییتی را در حمایت از او منتشر کرد و خواهان آزادی پاول دوروف شد. ایلان ماسک قبل تر تلاش زیادی برای آزادی بیان در شبکه اجتماعی توییتر انجام داده است و همچنان معتقد است که آزادی بیان در شبکه های اجتماعی به طور کامل تحقق پیدا نکرده است.

V0.0zcQi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا