سرقت رمز ارز با روشی جدید📛 مراقب باشید

سرقت رمز ارز به روش سود اربیتراژ
سرقت رمز ارز به روش سود اربیتراژ

 سرقت رمز ارز با روشی جدید❗جدیدترین روش کلاهبرداری در زمینه ارزهای دیجیتالی شناسایی شد. جدیداً کلاهبردار های فعال در زمینه کریپتو برای سرقت رمز ارزهای افراد به سراغ معامله گری و کسب سود با روش اربیتراژ رفتند. کلاهبرداری جدید با روش سود اربیتراژ به‌سرعت در حال فراگیر شدن در زمینه کریپتو است بزودی همه افراد متوجه خواهند شد که نباید به هر صرافی اعتماد کرد📛

هکر ارزهای دیجیتالی چگونه افراد را فریب میدهد و رمز ارزهایشان را سرقت میکند؟

همانطور که میدانید سود اربیتراژ نوعی دیگری از معاملات در بازار کریپتو کارنسی است که افراد با خرید یک رمز ارز در یک صرافی و فروش همان رمز ارز در همان لحظه در یک صرافی دیگر با قیمت بالاتر سود میکنند. این مدل از تریدرها از اختلاف قیمت ارزهای دیجیتالی که بین صرافی ها وجود دارد سود میبرند.

در این روش شخص کلاهبردار با ایجاد سایتی مشابه یک صرافی معتبر اقدام به جلب توجه با انتشار کسب سود با روش اربیتراژ میکند. مرحله بعدی وقتی کاربران بی سواد را به پلت فرم معاملاتی خود وارد میکند انها به سراغ لیست قیمت ها خواهند رفت و خواهند دید که قیمت برخی از ارزهای دیجیتالی با قیمت واقعی شان در صرافی های معتبر جهانی متفاوتند.

شخص کلاهبردار در تبلیغات خود ویدیو های منتشر کرده است که میتوانید برخی از رمز ارزها را در صرافی های معروف ارزان تر بخرید و در صرافی ساختگی اش با قیمت بالا تری تبدیل کنید و سود کنید.

متاسفانه بسیاری از تریدرهای نااگاه توسط این روش جدید کلاهبرداری رمز ارزهایشان را از دست میدهند.بنابراین اگر شما هم تازه وارد هستید هرگز به سایت های که فاقد نام و نشان هستند و نامشان در پلت فرم های معتبری مانند کوین مارکت کپ نیست اعتماد نکنید و بخش امنیت در زمینه ارزهای دیجیتالی را جدی بگیرید.

V0.01wm

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا