سیگنال صعودی برای بیت کوین

جان دیتون یکی از طرفداران حوزه کریپتو در آخرین اظهارات خود اعلام کرد رشد بدهی و کاهش تولید ناخالصی در آمریکا میتواند سیگنال صعودی برای بیت کوین با توجه به شرایط ایجاد شده باشد.

سیگنال صعودی برای بیت کوین
سیگنال صعودی برای بیت کوین

دیتون توضیح داد طبق تحلیل های منابع رسمی بدهی امریکا تا ده سال آینده به بالای 50تریلیون دلار خواهد رسید که 122درصد از تولید ناخالصی داخلی تا سال2034 بحساب می آید. این رقم نسبت تخمین فوریه 2 تریلیون دلار افزایش داشته است طبق گفته های دیتون کاهش تولید ناخالصی در آمریکا و همچنین افزایش بدهی ها در نهایت منجرب به تورم در اقتصاد و به نفع بیت کوین تمام خواهد شد.

12 ژوئن اداره کار ایالات متحده اطلاعات مرتبط یا رشد قیمت مصرف کننده(CPI)را منتشر کرد در حالی که CPI امریکا در ماه می بدون تغییر 0.3باقی ماند. این در حالی پیش بینی میشد که تورم ماهانه 0.1 کاهش یابد.علی رغم این موضوع نرخ تورم سالانه در ماه می از 3.4 به 3.3 کاهش یافت.

بنابراین این داده ها میتوانند منجرب به شکل گیری یک سیگنال صعودی برای بیت کوین تفسیر شوند و این مسئله میتواند بیت کوین را به عنوان یک محافظ در برابر تورم برای سرمایه داران تبدیل کند.

برخی از شرکت ها همانند میکرواستراتژیک بطور مستقیم صندوق های مبادلاتی ETF بیت کوین را پذیرفته اند. در اخر جان دیتون به واکنش های سیاستمداران آمریکایی هم پرداخته است او ابراز علاقه برخی از سیاستمداران آمریکایی به حوزه کریپتو را به سود بیت کوین و صنعت کریپتو کارنسی اعلام کرد. دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه امریکا بیتکوین و اتریوم را بعنوان کمک های مالی برای کمپین خود پذیرفت. از طرفی دیگر تیم مبارزاتی جوبایدن اقدام مشابه جویانه ای در مقابل ترامپ انجام داد که حکایت از پذیرش ارزهای دیجیتالی دارد.

این داده ها میتوانند طبق گفته های دیتون در پایان به ایجاد صعود بیت کوین کمک کنند شما چه دیدگاهی دارید؟

V0.03bd

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگنال صعودی برای بیت کوین»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا