صرافی های ایرانی که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکنند

شاید الان که این مقاله را میخوانید با خودتان بگویید چرا من یک ایرانی هستم و به علت تحریم ها نمی توانم از صرافی های ارز دیجیتال خارجی استفاده کنم؟ دوستان عزیز قبل از هر چیزی باید به اینکه شما یک ایرانی هستید افتخار کنید چونکه واقعیت همین است هیچ کسی نمی تواند اصالت خود را تغییر بدهد.کشورما بعلت درگیری های سیاسی که با ایالات متحده آمریکا دارد در حال حاضر در تحریم به سر میبرد. با این شرایط راه حل های مختلفی برای تریدرهای ایرانی وجود دارد از جمله کار کردن با پلت فرم های متمرکز خارجی که با کاربران ایرانی مشکلی ندارند یا کار کردن با صرافی های غیرمتمرکز خارجی اما یکسری صرافی های ایرانی که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکنند راه حلی برای فیوچرز کارهای ایرانی شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه معاملات فیوچرز در کشورما هنوز جای خود را در بین کاربران باز نکرده است به همین خاطر انتظار هم نمی رود که صرافی های داخلی که از معاملات اتی پشتیبانی میکنند در سطح پلت فرم های خارجی از لحاظ امکانات و سطح کیفیت خدمات رسانی به کاربران قرار بگیرند.

اما نکته مهم اینجاست که انتخاب کردن پلت فرم های داخلی که خدمات معاملات فیوچرز را ارائه می دهند مزایا و معایب مربوط به خودشان را دارند که در ادامه معایب و مزایای این راه حل را بررسی میکنیم.

مزایای استفاده از صرافی های داخلی که از معاملات پیشرفته استفاده میکنند.

  • حفظ سرمایه در صرافی های داخلی آسانتر از خارجی است.این به این معنی است که اگر اتفاقی برای سرمایه شما بیافتد میتوانید به صورت حضوری به صرافی بروید و مشکل تان را مطرح و پیگیری کنید.
  • امکان واریز و برداشت تومانی و رمز ارزی
  • بدون فیلتر بودن دیگه نیازی نیست دنبال فیلتر شکن باشید برای ترید در صرافی های معتبر ایرانی
  • احراز هویت و ثبت نام آسان
  • باز کردن پوزیشن با اهرم پایین نسبت به صرافی های خارجی
  • ترید کردن روی جفت ارز های معروف مثل بیتکوین ، اتریوم و..
  • چت و پشتیبانی انلاین

معایب استفاده از صرافی های ایرانی که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکنند.

  • کاربر پسند نبودن و ضعیف بودن صرافی نسبت به صرافی های خارجی مثلا دیر بالا اومدن و..
  • باز کردن پوزیشن با اهرم پایین این به این معنی است که صرافی بنا به هر دلیلی قادر به باز شدن معاملات با اهرم های بالا نیست.

مزایا و معایب بیشتری وجود دارد که میتوان برای انجام ترید فیوچرز در صرافی های معتبر ایرانی حساب کرد اما در ادامه میخواهیم چند تا از بهترین صرافی های ایرانی که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکنند را معرفی کنیم.

صرافی های ایرانی که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکنند 

اولین صرافی ایران که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکند.
اولین صرافی ایران که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکند.

نوبیتکس اولین صرافی ایرانی هست که به کاربران ایرانی اجازه باز کردن معامله های فیوچرز را با اهرم های پایین می دهد.نوبیتکس پیشتاز برای خدمات رسانی معاملات فیوچرز برای تریدر های ایرانی است.با توجه به رتبه و ویژگی های که این صرافی در ایران دارد در حال حاضر یکی از بهترین و معتبر ترین صرافی ها بحساب می آید.

امکان باز کردن پوزیشن با اهرم 5xدر این صرافی وجود دارد.
امکان باز کردن پوزیشن با اهرم 5xدر این صرافی وجود دارد.

صرافی ولکس از دیگر صرافی های ایرانی است که شما میتوانید با ثبت نام در سایت ولکس معاملات فیوچرز انجام بدهید.این صرافی هم جزو صرافی های معروف ایرانی هست که معاملات فیوچرز را به پلت فرم معاملاتی اش اضافه کرده است.

تبدیل یکی دیگر از صرافی های ایرانی هست که از معاملات فیوچرز پشتیبانی میکنند این صرافی هم کماکان توانسته رضایت کاربرانش را بدست آورد ولی در مقایسه با صرافی نوبیتکس و ولکس کاربر کمتری دارد.

بیت پین وام رمز ارزی میدهد.
بیت پین وام رمز ارزی میدهد.

صرافی های قدر تری هم هستند مانند صرافی بیت پین،  اوکی اکسچنج،  آبان تتر و..که هنوز معاملات پیشرفته را به صرافی شان اضافه نکرده اند.

هر چند که انتخاب یک صرافی رمز ارزی برای معاملات فیوچرز باید ویژگی های مهمی از جمله میزان کارمزد،  امنیت بالا و.. داشته باشد. ولی در حال حاضر که اکثر صرافی های خارجی برای ما ایرانی ها در نهایت منجرب به از دست دادن دارایی هایمان میشوند استفاده از صرافی های ایرانی میتواند یک راه حل خوبی بنظر برسد با اینکه گاهی کار کردن در صرافی های رمز ارزی ایرانی شاید به جذابیت و جالب بودن ترید در یک صرافی خارجی نباشد ولی چاره چیه؟

V0.02qxxwy

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا