صعود دوج کوین بزودی…

صعود دوج کوین بزودی اتفاق خواهد افتاد تحلیل شما چیست؟ رمز ارز دوج کوین با ریزشی موقتی که بیت کوین کرد  در حال حاضر با قیمت بالای 7 سنت معامله میشود.

قیمتی که دوج انتظار آن را میکشید در حال نزدیک شدن است این ارز مدتی است که زیر قیمت 10 سنت معامله میشود و اگر قیمت این رمز ارز را با دقت بررسی کنید شاهد رشد کم دوج در مقابل سایر ارزها هستیم از طرفی الگوی پرچم صعودی در نمودار این رمز ارز در تایم فریم های بلندمدت تقریبا ساخته شده است.

یک استارت کوتاه میتواند صعود دوج کوین را بزودی امکان پذیر کند. دوج قیمت 5 سنت را در روند نزولی ۲۰۲۳ به خودش دید.

شرایط فعلی بازار اگر با تاثیر مثبت ETF های بیت کوین پیش برود با توجه به این که تنها سه ماه تا رویداد هاوینگ بیت کوین هم مانده میتواند به زودی میم کوین دوجکوین را به قیمت بالای 30سنت برساند.

در همین رابطه ریپل هم نموداری مانند دوج دارد با توجه به اخبار فاندامنتالی ارز XRP میتواند صعود چشمگیری داشته باشد.

در کل صعود میم کوین ها را از دست ندهید شیبا اینو یکی دیگر از میم کوین های قدیمی این صنعت هنوزم پتانسیل رشد قیمت دارد البته از سایر میم کوین های جدید مانند پپه غورباقه غافل نشین.

رهبر میم کوین ها یکی از ارزهای است که ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس از ان حمایت کرده است اخبار بدست امده از سمت شرکت فضای ایلان ماسک دوج کوین بزودی به ماه سفر میکند که همین موضوع میتواند باعث هیجان در بازار ارزهای دیجیتالی شود.

ناگفته نماند که این مقاله تنها یک حدس می باشد که باتوجه به شرایط بازار پیش بینی شده است و هیچ گونه توصیه ای برای سرمایه گذاری و معامله بر این تحلیل نمی کند.

پیروز و بروز باشید🌹 به صفحه قیمت رمز ارز ها بروید و قیمت الان دوج را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا