موافق یا مخالف روند معامله میکنید؟ ترفند لنگ زدن استراتژی

موافق یا مخالف روند معامله میکنید؟ یکی از ترفندهای که لنگ زدن استراتژی را مشخص میکند موافق یا مخالف روند معامله کردن هست؟ تشخیص روند در معاملات فیوچرز بشدت اهمیت دارد اگر روند را نتوانید به درستی تشخیص بدهید احتمالا مخالف روند معامله کنید.منظورم از موافق یا مخالف روند دقیقاً مانند اتوبانی هست که شما مخالف حرکت اتومبیل ها حرکت کنید.

اگر در زمینه ارزهای دیجیتالی و معاملات فیوچرز ضرر می کنید مطمئن باشید که جای از استراتژی شما لنگ میزند.همیشه دکمه ای بعنوان بهینه سازی استراتژی وجود دارد که تمام عیب های یک استراتژی معاملاتی تا رفع کردنش در این مرحله انجام میشود. بنابراین اینکه موافق یا مخالف روند معامله میکنید خودش یک چالش بزرگ برای تریدرها خواهد بود.

اگر مخالف روند معامله میکنید یا ضرر میکنید یا سود بسیار کمی می گیرید و یا مساوی از این بازی خارج خواهید شد اما اگر موافق با روند معامله خودتان را باز کنید با توجه به تحلیلی که کرده اید سود مناسبی را دریافت خواهید کرد.

اگر استراتژیست کار هستید و می توانید یک استراتژی معاملاتی طراحی کنید حتما میدانید که یکی از دلایل لنگ زدن استراتژی مخالف بودن با روند است.

تشخیص دادن روند هم کار همچنان آسانی نیست چرا که خیلی از تریدرها شده به زور برای خودشان روند رسم میکنن بنابراین باید رسم خط روند یا کانال در تحلیل تکنیکالی را به نحوه صحیح رسم کنند.

ما در این جا خفن ترین تکنیک های معاملات پیشرفته در بازارهای مالی را برای شما دوستان تکنیکالیست ارائه می دهیم. برخلاف بسیاری از کانال ها یا گروه های که در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی وعده پولدار شدن بهتون میدهند تیم ما قرار نیست شما عزیزان را میلیاردر کند بلکه در زمینه ارزهای دیجیتالی توربو پلی کریپتو تنها جایی برای تبادل دانش کریپتویی هست.

ما سعی میکنیم نکات مهم و طلایی را در ترید فیوچرز رمز ارزها به شما بگوئیم بنابراین شما دوستان تکنیکالیست عزیز که میدانیم وفاداری تان را ثابت کرده اید در کانال ما عضو شوید و با ما همراه باشید.⚘

به کانال ما بروید👇👇

https://rubika.ir/turboplaycrypto

V0.01sCUr

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا