واحد سنجش تریدرها گفتین چیه؟ گرم 🤑 سنت🤑 وین ریت

وین ریت عموما اصطلاحی است که برای اندازه گیری درصد موفقیت یک تریدر از هر 100 معامله باز شده کاربرد دارد در واقع واحد سنجش تریدرها میشه گفت وین ریت است.

وین ریت معیاری برای سنجش میزان موفق بودن معاملات تریدرهاست. وین ریت عموما اصطلاحی است که بین تریدرهای حرفه ای کاربرد دارد و براساس هر 100 معامله باز شده محاسبه می شود.مثلا از هر 100 معامله چند تا موفق بوده است چند تا نا موفق. 

آیا وین ریت بالا به معنی سود بیشتر در معاملات فیوچرز است؟

واحد سنجش تریدرها
واحد سنجش تریدرها

وین ریت بالا تنها به معنی سود بیشتر در معاملات فیوچرز نیست! بلکه وین ریت وضعیت پوزیشن های موفق و نا موفق را مشخص میکند. وین ریت از این جهت به معنی سود بیشتر نیست که هر معامله را شما میتوانید با توجه به استراتژی معاملاتی تان با دارایی های متفاوتی باز کنید. مثلا سود یا ضرر یک معامله 5 دلاری با سود یا ضرر یک معامله 100دلاری یکسان نیست. یا در ترید فیوچرز رمز ارزها اهرم هم نقش مهمی در تغییر سود و زیان دارد.

پارامتر اصلی تری وجود دارد بعنوان نرخ سود و نرخ ضرر این پارامتر ارزش زیادی برای تریدرهای موفق دارد. با اجرای این پارامتر میتوانید محاسبه کنید که در طول یک بازه زمانی از تمام معاملات خود چقدر سود و چقدر ضرر کرده اید. مثلا در طی یک ماه شما تمام سود های تمام معاملات خود را جمع کنید و از دارایی اولیه ای که درگیر معاملات کرده اید کم کنید. برای بدست آوردن ضرر هایتان هم میتوانید هم کار را انجام بدهید.

البته پارامترهای بیشتری وجود دارد برای اینکه شما بتوانید بدست اورید این ماه چقدر درامد کسب کرده اید. در کل وین ریت واحد سنجشی است برای تریدر های حرفه ای که میخواهند کنترل بیشتری داشته باشند روی دارایی هایشان. البته کمتر تریدری این کار ها را انجام می دهد شما چطور ایا شما انجام می دهید؟

V0.01XAR

2 دیدگاه دربارهٔ «واحد سنجش تریدرها گفتین چیه؟ گرم 🤑 سنت🤑 وین ریت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا