چرا تشخیص در تحلیل تکنیکالی مهم است؟

چرا تشخیص در تحلیل تکنیکالی مهم است؟ انسان ها موجودات زنده و قوی هستند که قادرند خیلی از مسائل را تشخیص بدهند. اشتباه نکنید تحلیل نگفتیم تشخیص ، کلمه تحلیل با تشخیص بایکدیگر فرق میکند. یا بهتره تشخیص را عضوی از خانواده تحلیل حساب کنیم.

تشخیص یکی از ویژگی های ذاتی انسان هاست همانگونه که یک انسان میتواند تصمیم گیری و تفکر کند او نیز میتواند تشخیص و تصور کند بنابراین خودتان را بعنوان یک تریدر و شخصی که مقابل پول قرار گرفته است دست کم نگیرید چراکه شما میتوانید نقاط کلیدی ورود به معامله و خروج از معامله را تشخیص بدهید.

چرا تشخیص در تحلیل تکنیکالی مهم است؟

قدرت تشخیص در تحلیل تکنیکالی
قدرت تشخیص در تحلیل تکنیکالی

همانطور که آگاهی دارید در تحلیل تکنیکالی باید یکسری پارامتر مانند جهت روند ، قدرت روند ، نقاط حمایت و مقاومت و..تشخیص داده بشود و بر اساس آن تحلیل و تجزیه انجام شود و در نهایت منجرب به اجرای معاملات بشود.

تشخیص را میتوان برای انجام ترید فیوچرز و معاملات پیشرفته در بازارهای مالی مختلف اولین قدم برای تحلیل یک سهام در نظر گرفت. یا بهتره اینگونه تفسیر کنیم تشخیص همان نشانه ها و سیگنال های هستند که نمودار در اختیار ما قرار می دهد.

اصطلاح تشخیص در تحلیل تکنیکالی مهم است زیرا تا وقتی که نمودار از خود سیگنالی ندهد و شما نشانه ای برای تشخیص یک فرصت طلای در نمودار نبینید نخواهید توانست یک پوزیشن سودمند باز کنید.

شاید از خودتان بپرسید که چگونه میتوان یک تشخیص صحیح داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نباید انتظار داشت که تشخیص شما درست باشد یا نه بلکه نکته مهم اینجاست که برای تشخیص تان چه تایید کننده های دارید؟ تایید کننده ها به جرئت میتوان گفت که نقش کلیدی در استراتژی دارند به نوعی قلب یک سبک معامله گری تایید کننده هایش خواهند بود.

برای اینکه بتوانیم به این نتیجه برسیم که چطور تشخیص صحیحی داشته باشیم باید به دنبال تایید کننده های قوی برایش باشیم.

پس متوجه شدیم که تشخیص گام اولیه تحلیل است و پس از آن تاییده ها و در آخر تضمین های معامله میتوانند ریسک پذیری یک معامله را کاهش بدهند.

در آخر مطلب باید اشاره کنم که تشخیص یک نقطه طلای در دنیای ترید راه و روش های خودش را دارد. که یکی از بهترین روش ها مسلط بودن به کندل خوانی خواهد بود.

 V0.02MT

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا