چرا فکر میکنید باید از تمام فرصت های موجود در بازار رمز ارز ها سود کنید؟

فرصت های موجود در بازار رمز ارز ها همیشه هست اما برخی وقت ها چرا فکر میکنید باید از تمام فرصت های موجود در بازار رمز ارز ها سود بگیرید؟ واقعیت این است که هنوز استراتری ساخته نشده که بطور صدرصد سودمند واقع شود بنابراین اگر انتظار دارید که باید از تمام فرصت های ایجاد شده در بازار رمز ارز سود بگیرید تقریباً نشدنی است.

بازارهای مالی بویژه بازار ارزهای دیجیتالی به علت ماهیت متفاوتی که با بازارهای مالی سنتی دارند و حجم مارکت کمی که دارند بشدت دارای نوسان هستند و همین امر موجب شده تا شما هر لحظه که وارد چارت بشین فرصت های برای سود گیری مهیا شده باشد. اما شما بعنوان یک تریدر و معامله گر باید منتظر بهترین فرصت ها باشید تا ریسک ضرر و زیان را به حداقل برسانید.

بازار کریپتو کارنسی از دیدگاه من بعنوان یک صنعت مالی محسوب میشود چرا که فرصت های سود گیری در این صنعت فقط در معامله گری محدود نمی شود صنعت کریپتو را میشه به ماشین سازی تشبیه کرد. در صنعت ماشین سازی قسمت های مختلفی وجود دارد مثلا برای اینکه یک ماشین کوئیک در کشورما تولید شود باید قطعات این خودرو تولید شوند و در شرکت خودرو سازی سایپا مونتاژ و کوئیک تولید شود. حالا نگاه کنید تمام افرادی که در این صنعت مشغول هستند در بخش های مختص به خود کار میکنند.یک شخص یا یک گروه تولید فرمان ماشین را برعهده دارند شرکتی در حال ساخت لاستیک های ماشین است به همین روند ادامه دهید ببینید چقدر فرصت های شغلی در این صنعت زیاد است.

حالا صنعت کریپتو کارنسی فقط ترید کردن نیست شما میتوانید در اولین مرحله مشخص کنید که در کدام بخش از این فناوری میخواهید کار کنید و به آن علاقه دارید چونکه آنقدر این صنعت بخش های جذاب و متفاوتی دارد که تقریبا فعال بودن در همه این بخش ها از عهده یک شخص خارج است.

فرض کنید شما میخواهید ترید کنید و از بخش تریدینگ در این صنعت سود بگیرید بنابراین لازم نیست به سراغ برنامه نویسی رمز ارز بروید برای ساخت یک ارز دیجیتال.یا از به دنبال کسب درآمد از بازی های کریپتویی باشید.

در مجموع صنعت کریپتو کارنسی یک فناوری نوین جهانی است و اینکه همیشه فکر کنیم که باید از تمام فرصت های موجود در بازار رمز ارز ها سود بگیریم جمله صحیحی نخواهد بود.

V0.03Krbo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا