چند دستگاه ماینر امروز در تبریز کشف شد؟ اخبار کریپتو

مدیر عامل شرکت توذیع برق تبریز گفت: با تلاش همکاران شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان 164 دستگاه ماینر امروز در تبریز کشف شد که بدون مجوز فعالیت میکردند. به گزارش روابط عمومی شرکت برق استان تبریز اکبر فرحنیا با بیان اینکه برق مسیر پیچیده ای را طی می کند تا به دست مشترکان برسد و یکی از انرژی های ضروری است اظهار کرد: یکی از مسائلی که موجب اختلال در فرایند برق میشود ورود غیر قانونی و غیر مجاز استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتالی است.

وی افزود: مراکز استخراج رمز ارزها به دلیل مصرف بالای برق موجب اختلال در شبکه های برق رسانی و آسیب زدن به وسایل مشترکان میشوند.

164 دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در تبریز کشف شد.
164 دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در تبریز کشف شد.

مدیر عامل شرکت برق استان در ادامه گفت: برای مقابله با استخراج غیر قانونی رمز ارزها اقدامات قابل توجه ای را انجام داده شده است که با تلاش همکاران شرکت برق گلستان و همراهی فرماندهی انتظامی تبریز مجموع 164 دستگاه استخراج رمز ارز امروز در تبریز توقیف شد که تحت پوشش برق گلستان بوده اند.

چند دستگاه ماینر امروز در تبریز کشف شد؟

همانطور که در این گزارش خواندید در مجموع 164 دستگاه استخراج رمز ارز که بطور غیر قانونی در تبریز فعالیت میکردند توسط فرماندهی انتظامی استان تبریز و شرکت برق گلستان و تبریز کشف و توقیف شدند.

V0.01ta

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا