کاهش نرخ بهره و کاهش قیمت بیت کوین/تحلیل

کاهش نرخ بهره و کاهش قیمت بیت کوین
کاهش نرخ بهره و کاهش قیمت بیت کوین

تحلیلگران بیت فینیکس به نقل از مجله نوبیتکس بر این باور هستند که کاهش نرخ بهره باعث کاهش قیمت بیت کوین خواهد شد. تحلیلگران صرافی بیت فینیکس در گزارشی عنوان کردند کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بر خلاف خیلی از تصورات منجرب به کم شدن قیمت بیتکوین میشود.تحلیلگران بیت فینیکس در 2 سپتامبر اعلام کردند:

اگر بخواهیم پیش‌بینی کنیم، باید برای کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت بیت کوین و رسیدن آن به کف ۴۰٬۰۰۰ تا ۵۰٬۰۰۰ دلار در زمان کاهش نرخ بهره آماده باشیم.

آنها ادعای خود را اینگونه مطرح کردند که ماه سپتامبر (شهریور) بصورت تاریخی ماه پر نوسان برای بیتکوین بوده است و کاهش نرخ بهره شرایط فعلی را میتواند پیچیده تر کند و احتمالا نوسانات را در بازار تقویت کند. در این گزارش امده:

این سناریو به راحتی می‌تواند به وسیله تغییر در وضعیت کلان اقتصادی بی‌اعتبار شود. معامله‌گران اکنون در شرایط عدم اطمینان به سر می‌برند.

جلسه فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره در 18 سپتامبر برگزار خواهد شد همچنین جروم پاول رئیس فدرال رزرو در ماه اوت اعلام کرده بود که زمان کاهش نرخ بهره فرا رسیده است.

تیم تحلیلگر بیت فینیکس کم شدن قیمت بیت کوین را نقطه جلب توجه سرمایه گذاران روی بیت کوین می دانند و ادعا میکنند که در پی این رویداد قیمت بیت کوین به سطح 40هزار دلار خواهد رسید.با توجه به این تحلیل از سوی تحلیل گران بیت فینیکس کاهش قیمت بیت کوین در موازات متوقف شدن خرید بیت کوین از سوی شرکت بلک راک انجام شده است.

V0.02AAlli

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا