تحلیل تکنیکالی نات کوین به سفارش رفیقم اقای علی فخری

دوستان عزیزم و رفیق خوبم آقای علی فخری به تحلیل تکنیکالی نات کوین خوش امدید. در این مقاله تحلیلی آمدیم در تایم فریم یک ساعته از جهات مختلف رمز ارز ناتکوین را آنالیز کنیم تا سناریوهای که احتمال دارد قیمت این رمز ارز آن را اجرایی کند شفاف سازی کنیم و ببینیم حرکت بعدی نات کدوم سطح قیمت خواهد بود. بریم سراغ صرافی نوبیتکس که در بین صرافی های ایرانی هم جایگاه خوبی دارد و هم چارت و دیتای قابل قبولی دارد البته دوستان گلم اگر بدنبال چارت و دیتای حرفه ای تری هستید بهتره از سایت تریدینگ ویو استفاده کنید.برگردیم به تحلیل تکنیکالی نات کوین در حال حاضر که دارم ناتکوین را بررسی میکنم قیمتش به دلاری (تتری) 0.0107سنت است و به تومانی 0.627ارزش دارد.

تا کنون سه ماه از لیست شدن این رمز ارز در بازار کریپتو می گذرد و ناتکوین سابقه آنچنانی ندارد بنابراین باید توجه کنیم که هر اتفاقی میتواند برای ناتکوین رخ بدهد.اما آنچه را که تحلیل تکنیکالی این رمز ارز می گوید این است که ناتکوین احتمالا در حال نزدیک شدن به کف قیمتی خود است یعنی در بدترین حالت ممکن قیمت ناتکوین میتواند به 0.490تومان برسد اما این در صورتی ممکن میشود که ناتکوین محدوده حمایتی قوی خود را از دست بدهد و در سایه نزول بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتالی قرار بگیرد.منظور از محدوده حمایتی ناتکوین را در تصویر زیر با نقطه های زرد مشخص کرده ام.

محدوده حمایتی ناتکوین
محدوده حمایتی ناتکوین تایم فریم یک ساعته

وضعیت فعلی ناتکوین در حال خنثی شدن است این به این منظور که تقریباً تقاضا و عرضه ای که بین خریداران و فروشنده ها ایجاد شده در یک سطح قرار گرفته اند یا اصطلاحا روند رِنج ایجاد خواهد شد احتمالا این روند تا ابتدای ماه سپتامبر ادامه داشته باشد سپس روند صعودی قوی را ایجاد شود.

دو ناحیه حمایتی و مقاومتی ناتکوین
دو ناحیه حمایتی و مقاومتی ناتکوین

تحرکات قیمتی نشان می دهد که روند نزولی که از 5 ژوئن شکل گرفته یک روند اعتباری است و از طرفی دیگر وجود کندل های دوجی خریدران را مطمئن از پایان روند نزولی نکرده است بنابراین ممکنه قیمت ناتکوین برای تایم کوتاهی اوایل ماه سپتامبر وارد محدوده حمایتی خود شود و به سرعت حمایت قوی شود و تا مرز 1000تومان پیش روی کند.

اندیکاتور مکدی روند صعودی را برای ناتکوین نشان می دهد در تایم فریم یک ساعته
اندیکاتور مکدی روند صعودی را برای ناتکوین نشان می دهد در تایم فریم یک ساعته

اندیکاتور مکدی یکی از معروف ترین اندیکاتورهای تحلیل تکنیکالی هم روند فعلی ناتکوین را صعودی نشان میدهد با وجود اینکه خط سیگنال خط مکدی را در پایین خط صفر مکدی رو به بالا قطع کرده است دوستانی که قصد باز کردن پوزیشن لانگ در این محدوده دارند باید فقط به سیگنال همین اندیکاتور بسنده نکنند و تاییده های بیشتر و قوی تری برای ورودبه معامله پیدا کنند.

رمز ارز نات کوین در حال حاضر در رتبه 59 بازار کریپتو پس از رمز ارز الگو قرار دارد از اینکه تا پایان این مطلب تحلیلی با من بودید متشکرم.❤سامانتا

توجه: این مقاله صرفا جهت بررسی از وضعیت فعلی ناتکوین و تحلیل آن نگارش شده است تحلیلگر این تحلیل هیچ گونه توصیه ای مبنی بر باز کردن پوزیشن از سوی شما بر اساس این مقاله نمی کند.

V0.01accxr

2 دیدگاه دربارهٔ «تحلیل تکنیکالی نات کوین به سفارش رفیقم اقای علی فخری»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا