رابرت کیوساکی کاهش نرخ بهره باعث انفجار بیتکوین خواهد شد

رابرت کیوساکی اقتصاددان و نویسنده معروف کتاب پدر پولدار و پدر بی پول در شبکه اجتماعی توییتر سابق در پستی چشمنداز خود را از قیمت بیت کوین بعد از جلسه فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره به اشتراک گذاشت. کیوساکی معتقد است تورم بازنشستگان را وادار به کار خواهد کرد او چاپ پول را عامل تورم و تورم را عامل بازگشت دوباره بازنشستگان به کار می داند و میگوید پرداختی های بازنشستگان دیگر کافی نیست!

رابرت کیوساکی کاهش نرخ بهره باعث انفجار بیتکوین خواهد شد
رابرت کیوساکی کاهش نرخ بهره باعث انفجار بیتکوین خواهد شد

رابرت کیوساکی کاهش نرخ بهره باعث انفجار بیتکوین خواهد شد به آنگونه که چاپ پول برای پرداخت بدهی های گذشته بانک مرکزی آمریکا موجب رشد تورم و روی اوردن سرمایه گذاران به دارایی های ریسکی مانند بیتکوین و طلا و نقره خواهد شد و این امر موجب رشد و افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد.

دیدگاه ها نسبت به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو خوش بین هستند چراکه چندی پیش رئیس فدرال رزرو آقای جروم پاول در جلسه ای گفته بود زمان کاهش نرخ بهره فرا رسیده است و از طرفی دیگر برخی از تحلیلگران بر این باورند بیتکوین در تلاش برای ادامه رالی صعودی است که در دوران جدیدترین رویداد تاریخی هاوینگ خود شروع کرده است.

کیوساکی ادامه می دهد که کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو باعث منفجر شدن بیتکوین خواهد شد او به سرمایه گذاران توصیه میکند روی دارایی های واقعی مانند طلا و نقره و بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

شما چی فکر میکنید ایا با نظریه رابرت کیوساکی موافقید؟ دیدگاه تان را در زیر همین مطلب ارسال کنید و به کانال وفا داری مون برین که کلی کار دارم با هم👇

http://rubika.ir/turboplaycrypto

V0.01SYc

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا