ابزار دامیننس تتر و بیت کوین چیست؟

بطور کلی منظور از ابزار دامیننس تتر و بیت کوین را در همین مقاله برایتان شفاف سازی خواهیم کرد. دامیننس تتر و بیت کوین یعنی قدرت تسلط بر بازار است یعنی هر کدام از رمز ارز ها چند درصد از حجم کل بازار را به خودشان اختصاص داده اند.

ابزار دامیننس تتر و بیت کوین 

دامیننس تتر و بیت کوین
دامیننس تتر و بیت کوین

اگر به سایت کوین مارکت کپ بروید اطلاعات صحیحی از دامیننس تتر و بیت کوین بدست خواهید اورد.در حال حاضر که این مطلب نگارش میشود دامیننس بیت کوین با این حجم بر بازار کریپتو کارنسی چیره شده است که در همین لحظه تتر و اتریوم در رتبه های بعدی از لحاظ حجمی قرار گرفته اند.

دامیننس رمز ارز تتر USDT  و بیت کوین به نوعی سیگنال کریپتویی شفافی را ارائه می دهند که هنگامی که بیت کوین قدرت بازار را از آن خود می کند و بر بازار تسلط پیدا میکند رمز ارز تتر ریزش قیمتی را تجربه خواهد کرد.

بسیاری از تحلیل گران رمز ارز ها از ابزار دامیننس برای تحلیل صحیح تر در حرکت بعدی بیت کوین یا تتر استفاده میکنند. شاخصه دامیننس بیت کوین با BTC.Dاین نشانه در مارکت کپ مشخص میشود.

چگونه از ابزار دامیننس استفاده کنیم؟

قطعا هر چقدر دانش کریپتوی (Crypto knowledge) بیشتری در این زمینه بدست اورید مسیری که برای کسب درامد از بازار رمز ارز ها در پیش گرفته اید هموار تر و سودمند تر خواهد بود بنابراین استفاده از ابزار دامیننس ارزهای دیجیتالی در شرایط های مختلف بازار بستگی به استراتژدی تحلیلی و معاملاتی شما با توجه به دانش کریپتوی شما خواهد داشت.

شما هر چقدر تحلیل تان را ابزار های مختلفی تست کنید تحلیل صحیح تری خواهید کرد و  سیگنال های را مجدد کشف خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا